cossie4life Skrevet April 1, 2005 Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 hei har kjøpt meg en 2.0l å lurte på om det er vanskelig å koble turteller fra 87sierra is på denne bilen? Siter 1987 sierra 2.0i(sedan) 1985 sierra 2.0lat(spiker) 1987 sierra 2.0is(solgt) 1986 bmw e30 320i(solgt) go fast!!!!! :fingers: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kindher Skrevet April 1, 2005 Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 kommer ann på åssen modell instrumentet er i forhold til bilen, men lureste er å få tak i instrumtpanel med kontakten bakpå, åsså en liten ledningsstumt, for da kan du klyppe å lime for å få dette til å passe ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 når dere bytter instrument og ska ha turteller så er det en grønn ledning til overs i kontakten til instrumentet. den er grønn og det er coilledningen, her er skjemaet.. de er nummerert fra 1-13 de koblingene...det du trenger er å bytte om på dette...har gjort dette noen ganger tidligere og da har alt virket.. 1:Grå / grønn 2:Brun/Hvit 3:brun 4: til coil(grønn på coil) 5:Brun/Gul 6:Svart/Gul 7:Blå 8:Tomm 9:Svart/Grønn 10:Svart/Hvit 11:Brun/Grønn 12:Blå/Hvit 13:Brun/Svart lykke til, jeg fikk det til med en gang, altså bakpå må du nytte kontakten. For å få det til å funke. Tatt dette fra Tråden min om Instrument panel... Har ikke fått prøvd enda.. har ikke fått tak i ett nytt instrument som har fungert enda... Men er bare å ta ledning fra coilen og koble på nr. 4 på koblingen.. så skal turteller i det nye panelet fungere mvh Joachim Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie4life Skrevet April 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 Tatt dette fra Tråden min om Instrument panel... Har ikke fått prøvd enda.. har ikke fått tak i ett nytt instrument som har fungert enda... Men er bare å ta ledning fra coilen og koble på nr. 4 på koblingen.. så skal turteller i det nye panelet fungere mvh Joachim ja skal prøve dette tusen takk ' Siter 1987 sierra 2.0i(sedan) 1985 sierra 2.0lat(spiker) 1987 sierra 2.0is(solgt) 1986 bmw e30 320i(solgt) go fast!!!!! :fingers: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg