Kimman Skrevet April 1, 2005 Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 http://www.big-boys.com/articles/cornercar.html Jeg kan lett se at det er i norske vei.. En av dere som gjorde dette her? :) (sorry til dere som har sett'n) :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet April 1, 2005 Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 hvordan ser du lett at det er norsk vei? syns det minner om tyskland jeg, spesielt siden de snakker tysk :) Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kinx Skrevet April 1, 2005 Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 http://www.big-boys.com/articles/cornercar.html Jeg kan lett se at det er i norske vei.. En av dere som gjorde dette her? :) (sorry til dere som har sett'n) :p Fehue. Er jo ikke norsk vei det der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet April 1, 2005 Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 Jeg vil påstå at det er i Danmark.. ikke 100% sikker.. men det høres veldig ut som det snakkes Dansk.. veiene ser igrunn danske ut.. og husene også.. men ja. kunne vært tyskland.. men som sagt.. høres ut som det snakkes dansk Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet April 1, 2005 Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 Tysk film. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
auditq Skrevet April 1, 2005 Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 Dem prater tysk ivertfall :) Uansett; hahahahaha.... Siter 99' Audi A8 4.2 Quattro http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153036 85' Mærche X-96' Audi A4TQ, X-95' Audi A4TQ, X-84' Audi 80cl http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=118129 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet April 1, 2005 Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 Norge har GULE midtstriper i veien og ingen lyseblå bensinstasjoner. Og heller ikkje den type trafikklys som henger over veien... Siter 2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil 1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt 1997 BMW 316i (skal på eu og selges) 1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet April 1, 2005 Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 dem snakker tysk, rød brosteins fortau er heller ikke vanlig i norge. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet April 1, 2005 Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 hmmz.. kanskje det var tysk alikevel ja. .. samma faen.. norsk er det ivertfall ikke.. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet April 1, 2005 Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 Hvor mye var hastigheten der, tror dere? Kan enkelt gå galt, men jeg måtte liksom bare le litt av den som kjørte, ondt men sant chicken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet April 1, 2005 Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 synes ikke det ser så veldig for ut .. faktisk så ser det ganske sakteut .. spesielt på slutten ... kjører sikker en rævkjørt bil (porsche) .. er jo bare de som slenger ut baken så lett :P Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet April 1, 2005 Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 Idioter, men kjipt. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet April 1, 2005 Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 hehe....var jo ikke akkurat så vanskelig å skjønne at det var tyskland siden de snakket tysk da doh han sier jo også hundretundderizig, hundretundfierzig ( lenge siden jeg hadde tysk ja ), alså 130 - 140 Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 for å ikke glemme uttalelsen påslutten... scheise :P tysk banning.. husker ikke hvordan det skrives men.. Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 Siden Kimman er døvstum eller no (husker ikke helt) så er det ikke så lett for han å få med seg sånt.. Scheisse skrives det mener jeg å huske, eller en "sharp s" istedenfor to ss'er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg