sløv Skrevet April 1, 2005 Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 Hva vil det si å ha innpress på -8....?? Lurer på om da felger med -8 i innpress passer på golfen, felgene er 8*13... Mange takk for svar, Mvh. Robin.. Siter Året's sitat : "Lakendrifting" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet April 1, 2005 Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 Da stikker felgene enormt langt ut...betyr at anleggsflaten til felgen mot bremseskiven er innfor senter felg. Jeg har 8" felg med et35, de felgene du snakker om vil altså da stikke hele 43mm lenger ut. Da må du være kreativ med felgkanten. Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sløv Skrevet April 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 Hva mener du med kreavtiv..? skjønner det at felgen vil stikke utenfor skjermkanten, men evt. valsing vil vel ta seg av dette, eller...? Siter Året's sitat : "Lakendrifting" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gofle2 Skrevet April 1, 2005 Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 må sikkert mere til en valsing da.. jeg hadde 15" med impress på et18 da måtte jeg kappe vekk kanten som går innover.. og litt.. så... Siter [08] bmw e91 318d til salgs -x- 99 bmw e46 320i (solgt) -x- 93 Bmw e36 318is (solgt) -x- 85 audi 90 2,0 5e (solgt) -x- 86 golf2 1,8 gl (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sløv Skrevet April 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 det er negativ inpress på felgene, så de vil bygge utover og ikke innover..? Hvilken kant er det du mener..? Siter Året's sitat : "Lakendrifting" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet April 1, 2005 Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 felgene vil i aller høyeste grad bygge utover.. med dette innpresset trur jeg nok du skal være flink om du klarer å løse problemet med valsing.. bredding derimot kan nok ordne saken.. men med tanke på at golf II har orginalt innpress på 37 eller 38 (husker ikke helt) så vil det kanskje være greiere å finne en felg med en litt "snillere" ET Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg