Gå til innhold

S: Nissan Sunny GTI-R kr 79.000,-

Ranger emnet

TurboKnut

Anbefalte innlegg

Lyst på GTI-R, men må vente til sommeren når jeg kan komme meg i lærlingejobb. Ser ikke for meg at banken slipper meg inn i hvelvet demmes så lenge som jeg sitter på skolebenken..

Tøffe små biler... :rolleyes:

Må vel bare vente til sommeren, og se hva du selger da. Men den WinterGreen Sunny'n du har på AutoDB hadde vært noe og kjørt rundt i! :)

-Why Drive When You Can Drift..-

*Nissan SilEighty -92

*Mitsubishi Carisma -96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyst på GTI-R, men må vente til sommeren når jeg kan komme meg i lærlingejobb. :)

Originalt Finnsnes står det under Amazon din? Der har jeg cruiset mye... Rundt og rundt på stripa og stått på TIRB-parkeringsplassen på andre sida veien av polet. Blir det noe fart natt til 1. mai i år tro??

. . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originalt Finnsnes står det under Amazon din? Der har jeg cruiset mye... Rundt og rundt på stripa og stått på TIRB-parkeringsplassen på andre sida veien av polet. Blir det noe fart natt til 1. mai i år tro??

Joda, er orginalt der ifra ja. Er som det står bare i Mo i Rana for og få unnagjort VK1 Billakkerer, hva som har gjort at du har tilbrakt tid på Finnsnes? I militæret oppe på Bardufoss?

Blir neppe så mye liv der, syns det blir mindre og mindre folk som kjører rundt og rundt der. I år har det ikke så mye og si for min del uansett, jeg er enda på Mo i mai.

*Nissan SilEighty -92

*Mitsubishi Carisma -96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er født og oppvokst på Andselv :)

Å, ja da burde du jo hatt noen runder rundt på Finnsnes!

Du har forresten en PM og...

Så nå kan dette innlegget gå over til sin misjon som salgsannonse igjen!

*Nissan SilEighty -92

*Mitsubishi Carisma -96

Lenke til kommentar
Del på andre sider