Skamkløpt Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Hehe, men du leser da av på det bildet over? ser jo hva det står. Og hjelper ikke det deg, så kan du bare spørre hvilket nr du mangler (tell fra venstre) og jeg skal rusle ut i bilen og sjekke, men har du funnet ut om du har en Golf I eller Golf II GTi? (Hvis det er noen forskjell på sikringene da?) Siter 99 BMW 528ia 88 VW Golf 1.6 Til salgs 83 VW Golf GTi Til salgs 83 VW Golf 1.5 Til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet April 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 det er en golf 2 gti....med luftfilteret på venstre side forfra.....mangler tredje fra venstre...tusen takk.... Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skamkløpt Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Jeg har riktignok en 83 gti, men ser nesten likt ut, tre unntak. 13, bakruteoppvarming, golf I 15A, du har 20A 18, horn, lyktespyleranlegg, bremsekontrollampe, golf I 10A, du har 15A 20, nummerskiltlys, hanskeromslys, tåkelys, golf I 10A, du har 15A Uansett, på golf I er sikring nr. 3: stikkontakt/sigarettenner, radio, ur, innvendig lys, og sikringen er 10A Siter 99 BMW 528ia 88 VW Golf 1.6 Til salgs 83 VW Golf GTi Til salgs 83 VW Golf 1.5 Til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Stemmer vel at den er til innerbelysning, men på 16v'en er den 20A. Prøv med 10A først, ryker den etter en tids bruk går du over på 15A...sålenge det ikke smeller med en gang går det greit, da er det noe mer grunnleggende feil. Er vel først når du setter på alt at den kan ryke da. Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet April 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 oki....tusen takk for svar hele gjengen:) Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet April 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet April 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 hvordan verdi skal det være på disse sikringene??? skulle også gjerne vist hva dem går til???? hvis noen kan det også de som ikke er ringet inn hva de går til.....plages litt med det elektriske:) Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet April 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 ingen som har dette deslet å selge meg sånn at det ser litt penere ut????? Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet April 23, 2005 Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 De der trenger du ikke så vidt jeg vet. Hadde dem ikke på min iallefall, og der funket alt. Du finner nok dekslet på en hugger.... Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet April 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 har fått feilsøkt ledningsnettet nå:) og b Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet April 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 har fått feilsøkt ledningsnettet nå:) og bilen går helt fint:) har vært på huggern men er litt lite av gti å velge mellom her i harstad:) ingen som skal på huggern å kan rive med seg ett samtidig???? eller da helst har ett liggende... Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet April 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 faen litt nye småproblemer....trenger virkelig å vite hva de forskellige releene går til, er det noen som har noe info om dette? Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 Hvorfor ikke kjøpe deg Haynes verkstedhåndbok? Koster 191 hos Mekonomen, og da finner du det meste. Er et must når man har Golf:) Kan selvfølgelig sjekke det opp når jeg kommer hjem i dag...hvis ikke noen andre har gitt et bidrag innen den tid. Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet April 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 ja jeg skal kjøpe den boken:) får ikke gjort det pga jobb....hadde vært fint om du orka å legge det ut siden jeg skal fikse noen greier når jeg er ferdig,hadde vært til stor hjelp:) Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 Ok, here goes! Når du ser på sikringsboksen forfra er det som følger: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 1. ikke i bruk. 2. bensinpumperelé 3. varsel for bilbelte 4. styreenhet for "växellägesindikator) 5. relé for luftkodisjonering 6. signalhornsrelé 7. relé, fremre og bakre dimljus 8. avlastningsrelé for X-kontakt 9. ingenting 10. vindusviskerrelé 11. relé, bakrutevisker 12. blinklysrelé Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg