Gå til innhold

hjelp

Ranger emnet

vwsportz

Anbefalte innlegg

okey...tusen takk mr.jenssen....er til stor hjelp:) nå lurer jeg bare på en ting til vi har ett lite prob med baklysene(kjørelysene,høyre side) det kommer ikke spenning til pluggen ut fra sikringsboksen....det er to ledninger som går inn til sikringsboksen(2tykke røde) er det flere som er pluss som går inn i sikringsboksen? å hvordan i helvete får jeg ut de pluggene bak sikringsboksen,?sitter som faen:)ja har tatt avv festene på hver side av pluggene....

vwsportz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

De to tykke røde er følgende: en pluss fra batteriet, den andre går til tenningslåsen.

Hvis det ikke kommer strøm KUN til kjørelysene høyre side...så lurer jeg på om du har en kontaktfeil. Husker ikke i farten om kretsene er delt fremme, og om det er en sikring på hver krets...men om det er eneste problemet, og det kun er kjørelysene det er snakk om, kan du jo bruke en strømtyv for å få strøm til baklyset på h.side...

Stikkene sitter utrolig godt fast, må bare vippe ut de to "mothakene" og rikle lenge...kanskje sittet fast i 15-20 år... jeg har hatt mine inn og ut så mange ganger nå at de går ganske greit. Men for all del ikke dra i ledningene, selv om det kan være fristende!

01 Passat 1,9tdi Variant

94 Golf 3 1,8CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men hvis du ser nærmere på sikringsboksen (jeg har en liggende foran meg nå) så ser du at det ikke er noe som er koblet til de stikkene... er nok som nevnt ovenfor her, plass til reservesikringer. Var ikke klar over at det var plass til sånt på sikringsboksen selv, ikke tenkt over det....nå slipper jeg ha løse sikringer i hanskerommet!

01 Passat 1,9tdi Variant

94 Golf 3 1,8CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider