Gå til innhold

Volvo 240/740 felger. Noen som vet hva disse felgene heter?

Ranger emnet

LeifErlend

Anbefalte innlegg

Han som eier/eide den hvite er jo på forumet.....husker ikke hva han kaller seg... doh

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på volvoen min er det mistenkelige like felger,på dem så står det psw.

er det bilde av en leopard eller tiger eller noe sånt på senterkoppen?

Det er jeg ikke helt sikker på... Har ikke sett nærbilde av felgen, bare de jeg hade lagt ut.. Kan du legge inn et bilde av felgen din?

XOpel B Ascona 1979 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei det er Den øverste bilen er min.. DEt står HOMARK på senterkoppen på felgen og inni felgen såstår det 15x6,5" innpress 20 820KG 565-228 AT og made in china Det er det jeg vet om disse felgene.. viss noen vet hvor disse felgene blir solgt eller noe så si i fra for jeg har knekt den ene senterkoppen så jeg trenger en ny. Var på VIANOR her og hørte men han hadde aldri hørt om felgene før så han kunne det svære ikke hjelpe meg.

Volvo 940 Lt 96 mod

Opel Ascona b 77mod

Volvo 240 87mod

VW Caddy 86mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for hjelpen folkens!

jeg prøvde å søke på Homark felger på google, men da kom det ikke fram noe som helst, bare komfyrer å dritt :confused: Er felgene så vanskelige å få tak i? Noen som har peil på hjemmesiden til Homark, el ev en annen side som selger disse felgene?

XOpel B Ascona 1979 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider