Gå til innhold

Tårnstag Foran

Dulle

Anbefalte innlegg

Jau jau.

Er det noe problem å ta av originalmontert tårnstag foran? Altså, det som ligger over motoren, eller hvertfall innsuget.

Tenkte å kanskje få det kromma eller pulverlakka eller noe, og vil gjerne vite om det er noe stress :)

Og hvis jeg tar det av, er det da noe problem å kjøre bilen uten? Jeg mener, siden den har det originalt liksom..

Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling]

Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død]

http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jau jau.

Er det noe problem å ta av originalmontert tårnstag foran? Altså, det som ligger over motoren, eller hvertfall innsuget.

Tenkte å kanskje få det kromma eller pulverlakka eller noe, og vil gjerne vite om det er noe stress :)

Og hvis jeg tar det av, er det da noe problem å kjøre bilen uten? Jeg mener, siden den har det originalt liksom..

går sikkert greit... trur ikke bilen ramler i deler av den grunn sombrero

1998 Nissan Primera GT

K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv

Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, neia, var ikke det jeg trodde heller ;)

Men type..hvis jeg kjører sånn jeg er vant til, vil det skje noe galt?

Og så var det dette med demonteringa da. Må jeg oppi på undersiden, ut med demperne og full pakke, eller går det å demontere fra oversiden?

Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling]

Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død]

http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, neia, var ikke det jeg trodde heller ;)

Men type..hvis jeg kjører sånn jeg er vant til, vil det skje noe galt?

Og så var det dette med demonteringa da. Må jeg oppi på undersiden, ut med demperne og full pakke, eller går det å demontere fra oversiden?

det går fra oversiden

1998 Nissan Primera GT

K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil ikke skje noe galt med bilen om du "kjører som du bruker". Du vil bare ikke få til å kjøre like fort i svingene... Dette staget er der for å stive opp bilen litt ekstra og for å forhindre at karosseriet vrir seg så lett hvis du har litt power. Hvis du har 150-160 hk så tviler jeg på at dette kommer til å skje.

Jeg har nettopp montert det på bilen min. Nå har ikke jeg 150hk+ (snufs), men jeg kan kjøre litt raskere i krappe svinger.

Correct me if I'm wrong... :rolleyes:

1988 Toyota Celica 2.0 GT

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

x- 1997 Nissan Primera GX 2.0 Turbo (GTi-R)

x- 1986 Toyota Corolla DX 1,3 12v (Vinter bil det!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja... men trur ikke noen av oss har behov for det uansett...

Neppe... Jeg har ikke bruk for det foreløpig i alle fall... Men kanskje om litt hvis jeg bare kan få igjennom søknaden min om ombygging... angry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neppe... Jeg har ikke bruk for det foreløpig i alle fall... Men kanskje om litt hvis jeg bare kan få igjennom søknaden min om ombygging... angry

bygge om til hva da ? fortell fortell

1998 Nissan Primera GT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åssen prosjekt ? fortell

1998 Nissan Primera GT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åssen prosjekt ? fortell

Ikke fått med deg det altså?? Hmmm...

GTI-R motor i min GX! Det er planen. Har lagt ut litt om det på nettet da.

WhipeOut.net

Ligger noe der. På engelsk, men det går vel bra...

-Enjoy-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke fått med deg det altså?? Hmmm...

GTI-R motor i min GX! Det er planen. Har lagt ut litt om det på nettet da.

WhipeOut.net

Ligger noe der. På engelsk, men det går vel bra...

-Enjoy-

okei okei.. men du skriver dær at ingen har turbo i en primera gt (p11) i norge

det er jo en som sku selges i stavanger.. å etter det man hører finnes det flere enn det .... sombrero

1998 Nissan Primera GT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei okei.. men du skriver dær at ingen har turbo i en primera gt (p11) i norge

det er jo en som sku selges i stavanger.. å etter det man hører finnes det flere enn det .... sombrero

Hvis du leser hele den setningen så står det at det er nesten ingen, i alle fall svært få av de her til lands. Flere som har kommentert det. Er setningen så utydelig?

Jeg gjorde et forsøk tidligere på å få info om hvor mange det er i Norge, men ingen som vet. Jeg har sjekket med biltilsynet og etter det jeg vet så finnes det ingen p11 med turbo som er godkjente... Biltilsynet fant ingen i alle fall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du leser hele den setningen så står det at det er nesten ingen, i alle fall svært få av de her til lands. Flere som har kommentert det. Er setningen så utydelig?

Jeg gjorde et forsøk tidligere på å få info om hvor mange det er i Norge, men ingen som vet. Jeg har sjekket med biltilsynet og etter det jeg vet så finnes det ingen p11 med turbo som er godkjente... Biltilsynet fant ingen i alle fall...

Det kan ha noe med prisen på forsikrings premien du blir å få i postkassa da

når man godkjenner noe sånt notin

1998 Nissan Primera GT

Lenke til kommentar
Del på andre sider