***shaddiw*** Skrevet April 1, 2005 Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 Hei alle sammen, lenge siden sist jeg har posta noe her. Blitt lei av digimods så har gått over til bilforumet og Cusion forumet. Så tenke jeg skulle vise noen av de nye choppene mine. Ikke noe spesielt, men håper dere liker de. Det er en nissan som jeg gjorde om til mitt eget concept. den er lagd etter mine ideer og mine interesser innenfor bil. Er på en måte min idea av en perfekt concept. Orig hos: http://www.autogaleria.pl Concept: Og her er en bil til en comp som jeg ble med i, hos cusion.se er det en audi comp og her er mitt bidrag. German: Får original(som jeg ikke har) Dra til http://www.cusion.se og se på compo forumet der. Legg igjenn noen komentarer da folkens, kommer med en ny verson av begge biler. Begge i tuner versoner. Disse er German og Re-Design. så vær tolmodige:) Takker bukker og neier:) Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet April 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 Takk for de positive og MANGE komentarene da fokens........ :rolleyes: Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kehsi Skrevet April 1, 2005 Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 nå gadd jeg ikke å lete etter originalen, men det meste ser bra ut.ser ikke ut som om du har gjort så mye med dem. (om du har det, så er det et kompliment :) ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet April 1, 2005 Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 Long time no see.. sombrero veldig bra de der.. digger lyktene på conceptet.. men felgene er litt feil. er for langt bak..vet ikke om det er meningen siden du har det på begge bilene..og bakfelgen på Audin ser rar ut.. Btw: jeg skal også være med på den konkurransen på cusion nå:P Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet April 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 Hehe, ja det er en del gjort med de, men begge er "low profile" chopper så de stikker seg ikke ut fra mengden! Felgene er redigert men de er på andre pcn, som ikke er her. Så skall legge de opp senere. Blir vel ikke før om søndagen da. Takk for kommentarene da:) Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet April 1, 2005 Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 jeg har oxo moddet den nissan`en.. her er min.. har vært oppe på forumet her for noen uker siden.. Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet April 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 Ser bra ut den der, ikke nødvendig å poste den i tråden min da, menne, legg igjen komentar i alle fall da:) Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 neida..sry.. :D ser bra ut din oxo... likte ikke helt felgene.. men ellers så var den nice :D Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet April 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 Takk, ikke noe stort problem men. Felgene er litt skjeve, men de er rettet opp i en nyere verson som er en wip enda. men kommer snart:) Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 pent Caps:p Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet April 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Takker nedi. Skall poste ny verson av "orig modden" av nissan seinere i kveld:) Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg