LilleGud Skrevet Februar 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2003 Nå begyner det å bli på tide at disse bondetampene vi har her på stortinget får opp øya og følger etter ! Se her De har jo såvidt startet med 100lmh soner. og jeg har fortsatt ikke hørt om noen alvorlige ulykker på disse strekningene. ?!? Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sleeper Skrevet Februar 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2003 hm.... skal vi se.... 150km\t og plusse på de obligatoriske 25km\t det blir.... 175 pluss feilvisning på måleren bli ca 195....!! :D :D det begyner og nerme seg toppfarten på en fiesta 1.1 ja..:rolleyes: :rolleyes: hvis det blir disse fartsgrensene i norge så har vi jo et veldig godt argument for og få ned avgiftene på store og kraftige motorer!!:cool: :op :D ;) :D :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Februar 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2003 Håper dette blir tilfelle i norge!!! Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet Februar 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2003 Så har de jo brukt en Corrado som bakgrunn :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacmania Skrevet Februar 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2003 vel.. tror vi kan drømme om dette i Norge.. de er kijpe på fartsgrenser hele tiden... men 100 sone er fint værtfall på veien fra horten til drammen.. veien er visst laget for 120 sone.. så det er en av veiene som først kan få høyere fartsgrense vil jeg tro.. Siter Mazda mx5 -91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Februar 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2003 Originally posted by Pacmania vel.. tror vi kan drømme om dette i Norge.. de er kijpe på fartsgrenser hele tiden... men 100 sone er fint værtfall på veien fra horten til drammen.. veien er visst laget for 120 sone.. så det er en av veiene som først kan få høyere fartsgrense vil jeg tro.. Det er oxo 100sone fra Oslo til gardemoen ! den kunne vel oxo hatt 120 værtfall Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacmania Skrevet Februar 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2003 stemmer! vi kjørte der på fredag fordi essex fikk meg til å kjøre mot gardemoen istedet for oslo..(bra jobba) .. men jeg merka aldri at det var 100 sone der :D (gikk litt unna) Siter Mazda mx5 -91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ideal Skrevet Februar 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2003 Den hundresona kan man ha 138 eller var det 139 km/t i uten å miste lappen, synes jeg å huske. Den tre-felts delen nordover rett før avkjørselen til Lillestrøm er sinnssvakt digg hvis det er lite trafikk. Anbefales alle. Skal ikke gå ut med hvor høye hastigheter "folk" har vært oppe i der, sånn i tilfelle noen uvedkommende leser her :D Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Februar 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2003 Hadde det funtes en 150kmh sone i Norge hadde jeg holdt meg langt unna den på dagtid. Norske folk kan ikke å kjøre bil. Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Februar 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2003 som det ble sakt..vi har 100 mellom oslo og gardemoen..men hva med resten av vei nette i norge da?? er mange..og jeg mener mange veier som det godt kunne hvert både 100 og 120 på uten noen som helst problemer..men vi bor i norge.. og i norge der syns vi at fart er noe farlige greier..og farten dreper.. vilket egentli er feil..det er ikke farten..det er stoppen...brå stoppen vel å merke..hehe.. men med 4 felts veier..med skille..ikke no problem..da må du ha en svær bil for å komme deg over i feil kjøre felt.. men det vet/tenker jo ikke dissa hærsens politiker fjompane på..hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg