Skidracer Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Kom over denne linken.. uten tvil noe av det værste jeg har sett..!!! hva faaaaen feiler det folk?? click me! mye, tydeligvis... blant annet dårlig smak og stormannsgalskap.. De 40 tommerhjula er noe av det styggeste jeg har sett. Blir alt for stort for bilen, spesielt forran. puke Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Kom over denne linken.. uten tvil noe av det værste jeg har sett..!!! hva faaaaen feiler det folk?? click me! mesteparten av det der er nok photoshop, se på felga da.. alle er like, og blurry.. Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 mesteparten av det der er nok photoshop, se på felga da.. alle er like, og blurry.. Faktisk ikke... Det er et ganske vanlig syn i japan. Blurry felger kommer av at det er mange med børsta og polert kant. Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Altså.... Hva eeer den lange flate greia med stjerne på?!? -Ekstra sitteplass?? -Sånn at ikke støtdemperen skal ta i mot så mye støt?!? -Laget for at det skal være umulig å kjøre over fartsdumper?! Hahaha... Bra tråd det her ass..... Og den bilen med snekra fangere osv..HAHAHA!!! :D Blir nok ikke no 90 fanger på golfen min nei, himsnekra er best!!! :) Riktig nok er det her et BIL forum men... Jeg måtte bare: Najs golf.... puke Hva er det med utlendinger og MASSE eksos?? Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Altså.... Hva eeer den lange flate greia med stjerne på?!? -Ekstra sitteplass?? -Sånn at ikke støtdemperen skal ta i mot så mye støt?!? -Laget for at det skal være umulig å kjøre over fartsdumper?! Sponplate-splitter/stupebrett... Fin damemagnet... Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimman Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Kom over denne linken.. uten tvil noe av det værste jeg har sett..!!! hva faaaaen feiler det folk?? click me! Takk takk for linken!! Det har gjort dagen min lettere nu! Aldri vært i så god humør! Disse bilene er jo bare så latterlig! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 Fant noen bilder på den linken: Man kan faktisk skate på denne "spoilern" Japansk versjon av Volvo 240 :rolleyes: Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Hehe.. Dust ass... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PaAra Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Hehe.. Dust ass... Who's the fool now!? ;) Siter Måtte til retten for å få igjen penger på bilkjøp etter å ha blitt svindlet av Leif Gjestrum Larsen AS i larvik ( SAAB Larvik). HOLD DERE UNNA DET STEDET! x Bmw 318i cab 91mod x Saab 9000 sc ( største dritt bil i verden) x Saab 900i 90 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 den her er jo rå da men, kanskje litt på kanten til overklill?? http://www.blogbugs.org/images/caddy.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jensemann Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 den her er jo rå da men, kanskje litt på kanten til overklill?? http://www.blogbugs.org/images/caddy.jpg Det må være photoshop... Siter '84 Alfa Romeo GTV6 '92 BMW E34 520iA (bytta i alfa) '82 BMW E28 535iA (solgt) '84 BMW E30 318i (skrota) '87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Venator Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Sjekk ut denne linken? mye sykt :titties: Flametrowers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Venator Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Prøver igjen http://www.flamethrowers.com.au/ :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twinflower Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Kom over denne linken.. uten tvil noe av det værste jeg har sett..!!! hva faaaaen feiler det folk?? click me! HAHAHA Dette kunne vært tatt RETT fra Carmageddon-spillene! Siter 1998 BMW 318i 2005 BMW 116i 1995 Ford Mondeo 1991 Mazda 323 1983 Golf Diesel (52hk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mai 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 Photoshop.. talentløst photoshop å. for det første har bilen 5 hjul og for det andre er høyre framfelg halvparten så brei som den skulle være. Mitt bidrag: Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg