Gå til innhold

overkill-tråden

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 85
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette må vel være overkill av en tilhenger?lol

Sånna trafikkfarlige idioter kan brenne i hælvete! angry Se hvor baktung den hengeren er!! At ikke det der sakser seg, er bare flaks! Etter en del år på veien i lastebil, er jeg drit lei av folk som gjør sånna ting som det der. De risikerer bare å lage ulykker.

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fant den på en side med custombiler en gang. var flere bilder av den der, mener jeg å huske..

Edit. Selvfølgelig ser jeg jo også at det er et ps bilde, men jeg er rimelig sikker på at den faktisk ble bygd!

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh.. bildet er falskt. Se på klippinga av framdekket mot skjermen. Se hvor tynt dekket er foran, og ikke minst. se det ekstra for eller bakdekket man ser gjennom bakfelgen. I bakfelgen ser man refleksjon av en rød bil, hvor er den?

Legg også merke til at gjennom bakdekket, så er "høyden" på bilen MYE høyere enn resten. Fordekket ligger også uttapå skjermen.....

Mulig yokohama har en slik demobil men det er ikke denne. Og hvis dette skulle være den bilen så er den modda.

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke bildet er falskt, ser det rundt hjulbuene at det er skikkelig og alle dekkene er jo like breie. Hva mener du med et femte hjul? :rolleyes:

Altså hjulbuen foran er FAKE... Felgene med dekk er bare limt rett utpå skjermene. Kikk mer nøye så ser du jo det...

'84 Alfa Romeo GTV6

'92 BMW E34 520iA (bytta i alfa)

'82 BMW E28 535iA (solgt)

'84 BMW E30 318i (skrota)

'87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider