wilecat Skrevet April 1, 2005 Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 Så en blåaktig (mørk) siste modell Celica på vei til jobb i kveld (22.30), i tunellen under Lysakerlokket, nordgående retning.. Siste modellen med de "lange" lyktene oppover panseret. Med sølvgrå(?) "tribal" dekor på siden og diverse skrift.. Fikk ikke kikka altfor nærme på den, da jeg skulle svinge av.. Utsøkt stylet.. Aldri sett så pen Celica noen gang jeg.. Noen som har bilder/info om bilen? Siter "Han bak meg betaler..." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E-Racing Skrevet April 1, 2005 Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 Kan det være denne?: http://www.gatebil.no/index.php?id=213 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wilecat Skrevet April 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 Kan ligne veldig ja! Takker! Nå blir madammen fornøyd, hu digger Celica.. Hehe Siter "Han bak meg betaler..." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf-man Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 [Den bilen så jeg i hønefoss her om dagen oxo..... hadde prøveskilter på......... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg