Cohiba Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 Kort tid etter at jeg kjøpte T-birden begynte det å knake i forstillingen. Verkstedet mente årsaken var slitte fjærbenslager. Det gjorde at styringen "hang igjen" litt. Nå er disse lagrene byttet ut, men knakingen fortsetter. I tillegg kommer det et "knepp" på høyre side ved kombinasjonen store rattutslag og bremsing. Det kjennes ut som om noe på høyre side "faller ut av hakket sitt". Som om noe går "ut av ledd". Ved vanlig kjøring oppfører forstillingen seg helt fint, selv om jeg av og til innbiller meg at den "henger litt". Noen ideer om hva dette kan være? Mvh Cohiba Siter 1987 5.0 T-bird (Ja, det er tilfeldig at det ble Forder fra 87) 1987 Ford Fiesta CL med den heftige 1.1L rekkefireren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ero Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Cohiba skrev: Kort tid etter at jeg kjøpte T-birden begynte det å knake i forstillingen. Verkstedet mente årsaken var slitte fjærbenslager. Det gjorde at styringen "hang igjen" litt. Nå er disse lagrene byttet ut, men knakingen fortsetter. I tillegg kommer det et "knepp" på høyre side ved kombinasjonen store rattutslag og bremsing. Det kjennes ut som om noe på høyre side "faller ut av hakket sitt". Som om noe går "ut av ledd". Ved vanlig kjøring oppfører forstillingen seg helt fint, selv om jeg av og til innbiller meg at den "henger litt". Noen ideer om hva dette kan være? Mvh Cohiba byttet du de selv? de skal strammes når bilen står på hjula å ikke når bilen står på bokker:) kanskje det kan være grunnen.. vet ikke Siter kjør hardt kjør stil kjør amrikansk bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cohiba Skrevet April 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Takk for tipset! Fikk det ordnet på verksted. Skal ringe dem og sjekke. Mvh Cohiba Siter 1987 5.0 T-bird (Ja, det er tilfeldig at det ble Forder fra 87) 1987 Ford Fiesta CL med den heftige 1.1L rekkefireren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg