El_diablo Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 Type motor, bil osv... Fyr løs... Liten fil som alle kan se... Klikk her! Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 Fire sylindrer, kanskje? Kammene hørtes iallefall slemme ut. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Predator Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 Bmw 520i.............................. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 Sier Bmw jeg også, men vet ikke helt åssen, e30 323\325i ? Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 Er litt usikker, men kan det være 6 sylindra bmw uten kat og fremre lyd-demper? Min høres nemlig litt sånn ut.. :) Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nlight Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 2.5 eller 2.8 av BMW sin rekkesekser vil jeg tippe Siter I like my women like i like my scotch.. 12 years old and mixed up with coke -03 Mazda 6 x93 Mazda 323 GT-R x91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 Med mine overlegne kunnskaper så kan jeg nevne at dette er ett kjøretøy som kalles "Bil" og at den har en motor som lager bråk.. Ellers er det nok en lat motor, med ekstreme enderør. 2 3 tommere eller no.. Og ergo ikke sikkert at han har så stor motor uansett.. Men heller mot en slags BMW med 6 sylindere jeg også, selvom jeg aldri har lagt merke til lyden i dem før.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet April 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 Kan si med en gang at det ikke er en bmw. Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Camryfellow Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 gangen virket heller som v-6? gjorde den ikke... Siter - 98' Saab 9-5 2.3t x 97' e39 523i x 89' Camry 2.0 xli x 83' 240 (Julesleda) Smoking tyres can seriously damage your wealth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 Er det bare meg eller høres det ut som en V8? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet April 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 Skal hjelpe litt, det er en V-maskin... Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 Italiano power skrev: Skal hjelpe litt, det er en V-maskin... v8 til amcar ting? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet April 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 Asim skrev: v8 til amcar ting? Kan ikke si om det er V4, 6er, 8er eller mer... Det må dere finne ut. :) Det er hvertfall et amerikansk bilmerke. Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 Italiano power skrev: Kan ikke si om det er V4, 6er, 8er eller mer... Det må dere finne ut. :) Det er hvertfall et amerikansk bilmerke. litt vanskelig utifra det man ser/ hører da... hehe ;) Gi oss litt mer hint... jeg er nærmest ihvertfall woohoo... sombrero :dude: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 Chrysler V6? Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg