anda Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 Har gått til anskaffelse av et tüv godkjent fjærsett til min bil. Dette er ikke montert enda. Nå har det seg slik at bilen skal eu-godkjennes i mai, og i den sammenheng lurer jeg på om bilen vil gå igjennom godkjenningen med de nye færene på? Jeg vil gjerne at det skal stå i vognkortet at bilen er senket, er det noe som kan gjøres ved eu-godkjenning? Eller.. hvordan kan dette gjøre på enklest måte..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 Du må avtale visning av bilen med de nye fjærene på Biltilsynet. Hvis de godkjenner dette, skriver de det inn i vognkortet. Deretter må du avtale en ny time for EU-godkjenning, ikke nødvendigvis hos Biltilsynet, men dog. Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anda Skrevet April 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 Er det stor sjanse for at de godkjenner? Da kan jeg vel egentlig sette på fjærene umiddelbart også..? Pris for en slik visning/godkjenning? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 Dersom fjærene er TÜV-godkjente pleier de å godkjenne dette. Jeg skriver "pleier" fordi Biltilsynet er ikke pliktet til å godkjenne verken TÜV- eller Dekra-papirer her i landet. En slik visningstime koster mellom 200-500 kr. Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 I Kristiansand nekter de å godkjenne om godkjenningspapirene ikke er på skandinavisk språk.. Godkjent oversettelse kan koste flesk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anda Skrevet April 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 Problem: De platene som holder toppen av fjærene i riktig posisjon er gjennomrustet og jeg trenger nye. Men hva heter disse platene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-maniac Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 fjærskåler :) Siter x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg