Mirus Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 Jeg prøvde å søke litt i teknikk-forumet uten å finne noe særlig fornuftig svar. Saken er at jeg har lyst til å pusse opp bilen litt samtidig som jeg setter på sommerhjulene, og har et par spørsmål ang. lakkering. Jeg har tenkt til å lakkere støtfangerene, alufelgene og fjerne litt overflaterust ved skjermene. Hvilke metoder og type lakk bør jeg bruke? Skal jeg pusse ned fangerene med fin papir først? Skal jeg ha på noen form for grunning på plastikken? Noen spesiell lakk til plastikk? Felgene får jeg ikke sandblåst, skal jeg da pusse de med grovt sandpair, eller fint? Hvilken grunning og lakk skal jeg bruke på disse? Klarlakk over? Overflaterusten skjønner jeg at jeg skal pusse ned i allefall. Hvilken type grunning og lakk er å anbefale på dette? Takker for alle svar! :) Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo-1992-xtreme Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 Prøv å legg inn denne post'n i lakkeringsforumet...får sikekrt litt enklere svar der! mvh Mads Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg