Gå til innhold

Pris hos Sharif's

Ranger emnet

Henriko

Anbefalte innlegg

Prøver febrilsk å få tak i pris på en felg/dekkpakke hos Sharif, men han tar jo ikke telefon og mail er jo helt tafatt å prøve på engang, så lurer på om dere har snøring på prisnivået?

Tenkte meg 4stk Kosei K1 7x15" m/ Toyo Proxes 205/50 R15 dekk, noen som har ca snøring på hva dette kan komme på?

Noen som veit noe om de felgene forresten, de ser bra ut ihvertfall :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. med "medbragte" felger? Det var da ikke skremmende billig...? Tror ikek jeg betalte stort mer enn 700-800 pr dekk (Toyo Proxes 205/50 R15) hos interdekk for et år siden, men klart, da måtte jeg jo få de på felgene selv.

Sjekka også sharif's.

Selv kun dekk uten omlegging var billigere på Interdekk. Men ikke så rart, for interdekk er jo import. Og dem legger kun om, når du kjøper felger og dekk.

Det rare er at dem kan sende til meg med tollpost og enda bli billigere en Sharif's, selv om jeg kun kjøper 4 dekk og uten spessiel avtale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skulle det være billig??? :O:O....

kjøpte dekk igår hor ringerike dekk og felg.

skulle egentlig betale 1100.- pr dekk, goodyear eagl F1 215-45-17

(noe som også er JÆVLIG billig, billigst i norge?)

men siden jeg også skulle ha litt pynte muttere osv som jeg hadde bestilt, som de ikke hadde alike vel, så sa jeg at da tar jeg bare med meg dekka og gjør alt selv, 1000.- pr dekk over disk.. ikke så galt det?

kjøper du dekk der koster ikke omlegg mange kr.. mer eller mindre gratis

- BMW 525DAT M-Sport 2005 -

- SELGES 400.000 -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg betalte 4400,- for 215/45ZR17 toyo dekk ferdig omlagt hos sharif..

Det står også i en annen tråd her, men da var det en som sa at jobben hans solgte dem 500 billigere eller noe slikt.. når jeg var oppe hos sharif, så tok det 2 timer fra jeg kom til jeg dro.. det er KAOS der oppe...

Og de rota vekk 2 av "Pynte-mutterene" mine... forbanna irriterende egentlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver febrilsk å få tak i pris på en felg/dekkpakke hos Sharif, men han tar jo ikke telefon og mail er jo helt tafatt å prøve på engang, så lurer på om dere har snøring på prisnivået?

Tenkte meg 4stk Kosei K1 7x15" m/ Toyo Proxes 205/50 R15 dekk, noen som har ca snøring på hva dette kan komme på?

Noen som veit noe om de felgene forresten, de ser bra ut ihvertfall :P

Heisann. Jeg jobber hos Bil-Produkter AS som var importør av Kosei frem til i år. Det finnes pr dags dato ingen importør i norge av disse felgene. Kosei slet veldig med å skaffe oss nok felger da etterspørselen etter disse var enorm.

Vi har fått inn en felg som er ganske lik i design men som har en litt annen farge og som ikke er fullt så lett, men som er herdet og tåler veldig mye. http://www.bilprodukter.no/html-sider/bildesider/bp-R01.html

Hvis du er interessert i et firma som er lettere å få kontakt med så har vi en kunde i ditt område som heter Tønsberg Dekksenter. Du kan også ta kontakt med Jon`s Dekk og Felg i Skien/Porsgrunn. Han er veldig ålright. Vet også at Tempe Dekkservice i Trondheim gir gode priser på Toyo. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg betalte 4400,- for 215/45ZR17 toyo dekk ferdig omlagt hos sharif..

Det står også i en annen tråd her, men da var det en som sa at jobben hans solgte dem 500 billigere eller noe slikt.. når jeg var oppe hos sharif, så tok det 2 timer fra jeg kom til jeg dro.. det er KAOS der oppe...

Og de rota vekk 2 av "Pynte-mutterene" mine... forbanna irriterende egentlig

det var da dyrt.. spesielt når

Goodyear > Toyo

- BMW 525DAT M-Sport 2005 -

- SELGES 400.000 -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henriko, eru fra Nøtterøy eller Tønsberg?

Nøtterøy

Men dreit i å kjøpe nye felger i år, kjøpte meg heller noen nye dekk 195/50 R15 Toyo Proxes til 474,- pr dekk hos inter, syns det var latterlig billig :P

Nå haster det litt med å få eugodkjent bilen og, siden det må gjøres på piggdekka sombrero

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke super-billig der hvis du ikke har noen "avtaler" med mr. sharif eller pruter ned prisen litt;)

Prisen jeg fikk der, uten å kjenne han eller prute, var umiddelbart 2/3 av hva jeg har greid å få hos noen andre av mine kontakter. 5900 for 17" felger og falken ZE 512 225/45-17. Går for litt dyrere dekk (toyo proxes T1-R)

-fS

Lenke til kommentar
Del på andre sider