Gå til innhold

Golf G60 Turbo til salgs

Ranger emnet

BGGTX

Anbefalte innlegg

Til de som lurer.. Bilen er stort sett orginal.

Mye nytt som bla 4 dempere, støtdemperlager, plugger, regreim, olje/oljefilter, endeledd og ei bærekule samt bremseklosser rundt om. Motoren er det ikke gjort noe med utenom chip. Garret T3. Eksosmanifold har jeg laget selv. Den er kompakt og liten og det har kostet mange timer å få den til. Det er orginalt eksosanlegg på den. Tipper den puster en del bedre med et 2.5" anlegg. Har et jeg skal sette på. Bilen har gått med turbo i 3 mnd nå. Satt G-lader på den tidligere men da den takket for seg for 2. gangen ble jeg lei! Den kan følge med. Har bare ett sett med hjul til den. Søk G60 Turbo på autodb så er det seks bilder av bilen. Kan sende flere bilder om ønsket på e-post.

88 Cosworth 2wd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte den i brandbu ja. Hadde en del problemer med den G-laderdriten i førsten men nå går den som et skudd! Det satt en grill list på den oxo men den har trolig blitt utsatt for noen klåfingrede idioter som ikke kan forskjell på mitt og ditt. Vekk er den allfall.

88 Cosworth 2wd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vil ha den G-laderen er det bare å rope ut. Det sitter et mindre reimhjul på den også. Pakningene i den ble skiftet i fjord sommer og har ikke gått mange mil. Det som skjedde nå sist var at lagerene i den røyk med resultat av at intercooleren fylte seg med olje som randt ut fra simmeringene. 1500kr??? evt H.B.....

88 Cosworth 2wd

Lenke til kommentar
Del på andre sider