sierraboy Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 Var nettopp i frankrike, på veien dit så jeg bla Mercedes Mclaren SLR, Lamborghini Diablo, Porche Chayenne Turbo(mange), BMW 5serie Alpine B10, flere BMW M3, Ferrari 360 modena, et par fete Bentleyer med bling bling felger:-) Og mange andre småfete biler... Siter McHansen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 Da jeg var på King's Road i London så jeg tilsvarende biler. Dagligdags at det ruller Lamborghinier, Ferrarier, Skyline'er m.m. i Chelsea/Fulham/Paddington-området. Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 I London holder det med en spasertur opp gaten Holland Park som ligger rett nedenfor Notting Hill - det er der de dyreste husene i London ligger visstnok. (FRA 10 mill pund for de billigste..) Har gått noen turer opp og ned der ja, mye gromt :D Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Husker fremdeles den dagen jeg var en liten gutt og satt i campingbilen på der autobahn, når vil ble forbikjørt av 10-20 "superbiler" som sikkert skulle på et treff damndamn Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg