audi sport Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 Hei. Noen som har en Vento her, å hadde giddet å målt hvor brei grillen er på disse bilene. Vet ikke om det er forsjell fra nye eller eldre modeller. Takker for svar. Siter Audi Coupe Quattro 87mod-prosjekt X-Audi Competition quattro 94mod X-Audi 80 1.8s med GTI motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Hei. Noen som har en Vento her, å hadde giddet å målt hvor brei grillen er på disse bilene. Vet ikke om det er forsjell fra nye eller eldre modeller. Takker for svar. Har vento,men er nok til liten hjelp da jeg har byttet front......!Vet ikke hvor jeg har den gamle grillen.....hmmmmmm?Skal lete litt rundt og se om ikke jeg finner den!! http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=69374 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi sport Skrevet April 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Kjempe fint.....;) tøff bil du har forresten..... er ikke mange som har gjort slik med den typen.. Siter Audi Coupe Quattro 87mod-prosjekt X-Audi Competition quattro 94mod X-Audi 80 1.8s med GTI motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg