nicolay Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Observerte denne bilen 1. April i Puerto Banùs - Spania. Noen som har noe mer info om denne modellen av Polo? Dette var en vanvittig stilig bil!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Heter Polo Fun etter det jeg vet.....hvertfall i resten av europa hvis ikke jeg tar veldig feil. En slags "allroad" Polo...... Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolay Skrevet April 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Meget mulig. Emblemet bak sier Polo Soho, det er nok den Spanske versjonen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Regner med det, hvis ikke VW forandra navnet rett før de slapp bilen da. Men er nok det spanske navnet ja. Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolay Skrevet April 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Virker som du har rett i at Polo Fun og denne er samme, men jeg finner ingen Polo fun med sølv-grå lister ved vinduene, som den jeg har tatt bilde av. Listene virket originale, de var ikke limt på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pxpolo Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 det er børstet alu dekor deler som er rundt bilen og er et originalt vw ekstrautstyr på den modellen,blir også levert me div alu dill inni bilen o Siter hus=) vwt5 candy white/black 2010 bmw 525i 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolay Skrevet April 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Lurer på hva noe sånt noe hadde kostet her :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Kanskje de plæstikk fæntastikk skjermene hadde vært fine skjærmbreddere for de med 9N. Lakka de og senka bilen....barskt muligens.....(istedefor valsing) Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg