sTOR Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 ble litt dårlig kvalitet hadde ikke bedre bilde....ka dåkker syns??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vil ha skyline Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Tidsmessig så var vel kanskje ikke dette så veldig strategisk når man tenker på gårsdagens hendelse... Siter [x] 2000 Topkart Yamaha 100 1986 Fiat Ritmo Abarth 130TC [x] 1987 Fiat Croma Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrFord Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Tidsmessig så var vel kanskje ikke dette så veldig strategisk når man tenker på gårsdagens hendelse... Ja, han skal vel snart 3 meter under tenker jeg... Siter -I'm so terrific I have my own toll-free number: 1-800-UNBELIEVABLE- *1998 Ford Scoprio 2.3 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Som en som er døpt katolikk syns jeg ikke timingen var helt genial nei... Dessuten tror jeg det er fort gjort å tippe forover i stolen der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sTOR Skrevet April 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 hmm. d tenkte æ ikke på lagde den for længe sia.... sorry(= Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg