Gå til innhold

I mangel av min egen Golf IV, så må i begynne å råne opp pappa sin...

Ranger emnet

twg76

Anbefalte innlegg

I mangel av min egen Golf IV, så må i begynne å råne opp pappa sin...

Har her satt på 17"'s momo-felger (som forøvrig e til salgs)

Chrom-deksel på speilene. (har 4 sett til liggendes om nokken trenge)

Montert inn Angel-eyes hovedlykter med linser (gir UTROLIG mye bedre lys enn de orginale... kan kanskje hjelpe til å skaffe sånne om noen trenger..)

Skal også montere mer chrome-dill, dørhånd tak både inn og utvendig i Chrome samt ska få tak i ny grill, montere inn grøftelys og montere på bakspoiler (på bakluka)

Har fiksa Passat W8 takluke deksel med lys i alle symboler og nyere look på knapper.. og gearspak med lys er på vei..

Blilr det bra eller???

attachment.php?attachmentid=16058&stc=1

attachment.php?attachmentid=16057&stc=1

attachment.php?attachmentid=16056&stc=1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det e "takken" for at i har brukt MASSER av statoil sin (overtidsbetalte tid) på å snakke med mine kontakta for deg.. :)

*ler*

du får lese innlegge mitt på forumet om hvilken skummel verden i har levd UVITENDE i...

så dagens motto e... STÅ OPP SEINT! ALLTID

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det e "takken" for at i har brukt MASSER av statoil sin (overtidsbetalte tid) på å snakke med mine kontakta for deg.. :)

Evig takknemlig for det vettu :D

Bare å si fra om det er no j kan fikse her på Østlandet vettu :)

02 Passat Highline

x-98 Golf IV GTI 1.8T

x-91 Golf II GL 1.6 TD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger du deler/styling, og de ikke har dette no annet sted enn Powerzone, FINN heller noe annet utstyr og spar deg bryet med å bestille noe som helst derfra... :D :D :D

Hehe...Dårlig erfaring eller??

Off topic, men du kan jo ta en titt her: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=21341

Som du kanskje ser er jeg ikke aleine..........

02 Passat Highline

x-98 Golf IV GTI 1.8T

x-91 Golf II GL 1.6 TD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er innom mye rundtomkring på forumet nå for tiden.. men over alt er det bare kryss der det skal være bilder.. Hadde sinnsykt lyst t å se golf prosjektet her men får bare kryss.. dere andre sitter å kommenterer bilen.. frustrerende.. Hva er galt? ?

Golf 1.6 '02 - Koser meg nå!: )

Golf 1.6 '99 - kjempebil!

Nissan Primera SRi '96 - en katastrofe fra start til mål

Toyota Corolla '87 - min første kjærlighet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flott bil men kommer ikke helt opp mot den du(twg) sjøl hadde da: ) et lite spørsmål bare.. hva fikk du for den? Ekstremt pen bil å kunne kanskje tenkt meg å overta den etterhvert..

Golf 1.6 '02 - Koser meg nå!: )

Golf 1.6 '99 - kjempebil!

Nissan Primera SRi '96 - en katastrofe fra start til mål

Toyota Corolla '87 - min første kjærlighet

Lenke til kommentar
Del på andre sider