Excaliburz Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Hva er den beste bilen du/dere kjører? Er det noen her som kjører med Toyota RSC Rally Raid Car? Isåfall..hva synes dere om bilen da? Gobil det ;) Vill bil åss....hehe Er det noen som vet om det er med F1 bil i denne utgaven også? Var jo med på GT3...Og siste spm...Hvorfor i alle dager finenr jeg ikke Mitsubishi 3000GT Vr-4 Turbo i Japan under Mitsubishi men kun på bruktbil salg???? Weird.... Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Finnes f1 bil ja, her står det hvor du kan vinne biler: http://www.cheatplanet.com/ps2cheats/gran_turismo_4.htm Grunnen til at ikke 3000 gt'en er der, er fordi den er ikke ny nok. Bilen lages ikke lenger. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeifErlend Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Volvo 240 sombrero Siter XOpel B Ascona 1979 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet April 15, 2005 Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 Grunnen til at ikke 3000 gt'en er der, er fordi den er ikke ny nok. Bilen lages ikke lenger. Tull...... Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet April 15, 2005 Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 Tull...... Ok:). Var ikke helt sikker. Vis meg den nye 3000gt da. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FrankiBoy Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 Hva er den beste bilen du/dere kjører? Er det noen her som kjører med Toyota RSC Rally Raid Car? Isåfall..hva synes dere om bilen da? Gobil det ;) Vill bil åss....hehe Er det noen som vet om det er med F1 bil i denne utgaven også? Var jo med på GT3...Og siste spm...Hvorfor i alle dager finenr jeg ikke Mitsubishi 3000GT Vr-4 Turbo i Japan under Mitsubishi men kun på bruktbil salg???? Weird.... Ikke for å være vanskelig, men det var ikke F1, det var jo cart som var i GT3. Er to forskjellige grener :) Siter 91 mod Peugeot Mi16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 Ikke for å være vanskelig, men det var ikke F1, det var jo cart som var i GT3. Er to forskjellige grener :) Fikk både cart og f1 biler i GT3 Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dusico Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Tull...... hmm... hvor da? http://www.mitsubishicars.com/MMSA/jsp/index.jsp Siter - Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 | [X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) | |TeamSideways| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Vinner du 24-timers endurance på Nürburgring får du F1-bil. Edit: Jeg kjørte 24h med AMG Mercedes-Benz CLK Touring Car. 304 runder på 24 timer om jeg ikke husker feil. (Må nok innrømme at jeg kjørte endel runder med B-spec ja.. :rolleyes: ) Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evo8 Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Tok meg 219 runder med Minoltaen, trimma til 1300 hk for å vinne F1 bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FrankiBoy Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Fikk både cart og f1 biler i GT3 Sorry Viper, har ikke spillt 24timersløpet, er kanskje enn grunn til det :P Men jeg tror jeg setter meg ned å begynner nå :P Har jeg noe å gjøre på i dag også :) Siter 91 mod Peugeot Mi16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Junior High Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Hva er den beste bilen du/dere kjører? Er det noen her som kjører med Toyota RSC Rally Raid Car? Isåfall..hva synes dere om bilen da? Gobil det ;) Vill bil åss....hehe Er det noen som vet om det er med F1 bil i denne utgaven også? Var jo med på GT3...Og siste spm...Hvorfor i alle dager finenr jeg ikke Mitsubishi 3000GT Vr-4 Turbo i Japan under Mitsubishi men kun på bruktbil salg???? Weird.... Jeg husker ikke helt hvilken bil jeg startet med........ Men etterhvert så trenger du ikke å kjøpe biler for da vinner du alle bilene du trenger for å gjennomføre spillet.... Toyota RSC Rally Raid Car brukte jeg også, helt til jeg vant en cadilliec(eller hvordan det skrives) Cien.. som jeg vinner alt den har lov å vere med på med, denne bilen har 700 og noe hester når du får den og den kan trimmes til 900 og noen gamp.. Siter 01mod Skoda Octavia 1.8T L&K edition STV Ford Focus WRC (RC) ---------------------------------------- X 90mod Golf II Sport X 90mod Ford Transit (Russebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dusico Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Jeg husker ikke helt hvilken bil jeg startet med........Men etterhvert så trenger du ikke å kjøpe biler for da vinner du alle bilene du trenger for å gjennomføre spillet.... Toyota RSC Rally Raid Car brukte jeg også, helt til jeg vant en cadilliec(eller hvordan det skrives) Cien.. som jeg vinner alt den har lov å vere med på med, denne bilen har 700 og noe hester når du får den og den kan trimmes til 900 og noen gamp.. tror det skrives køddilækk?! Siter - Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 | [X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) | |TeamSideways| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Junior High Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 tror det skrives køddilækk?! Ok men da er det greit Siter 01mod Skoda Octavia 1.8T L&K edition STV Ford Focus WRC (RC) ---------------------------------------- X 90mod Golf II Sport X 90mod Ford Transit (Russebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dusico Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Ok men da er det greit nei pokker, dem har ikke ø og æ der.... er no sånt- Cadillac Siter - Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 | [X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) | |TeamSideways| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg