Einar V Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 noen som vet hvordan bengalakk vil fungere på bremsecalipperne? står at det kan brukes på motorer, og tåler varme. da regner jeg med at den også kan egne seg til å lakkere calipperne. Siter 01- Mercedes Benz C200 Kompressor 86- Nissan Cherry 1500 [x]91- Mazda 323 GTX [x]86- Nissan cherry 1500- hærjebilen. [x]90- Vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Går godt jah.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar V Skrevet April 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 da e d bære å puss d ne å smør på ;) Siter 01- Mercedes Benz C200 Kompressor 86- Nissan Cherry 1500 [x]91- Mazda 323 GTX [x]86- Nissan cherry 1500- hærjebilen. [x]90- Vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evilracing Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 jeg syns bengalakk har en tendens til å løsne igjen jeg, selv om jeg har glassblåst først.... Siter (la oss sprenge en fotoboks for demostrering mot bøtesatsene) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
primerasri Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 veldig mange som bruker hammerite lakk...ska være bra sies det i en del tråder her inne og andre steder, tror det er ganske billig også..!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar V Skrevet April 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 står faktisk hamerite på boksen også :) Siter 01- Mercedes Benz C200 Kompressor 86- Nissan Cherry 1500 [x]91- Mazda 323 GTX [x]86- Nissan cherry 1500- hærjebilen. [x]90- Vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 Både bengalakk og hammerite er lakktyper man bør holde seg unna på bilkarroseri, men på bremsecalipterne er det jo ikke så nøye. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rs4 limo Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 noen som vet hvordan bengalakk vil fungere på bremsecalipperne? står at det kan brukes på motorer, og tåler varme. da regner jeg med at den også kan egne seg til å lakkere calipperne. Hva med å prøve bremsecaliperlakk?? Benga tåler dårlig med varme, og tåler i hvertfall ikke bremsevæske, hvis du skulle lufte litt bremser n dag. Siter www.fredriksenbil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 Hva med å prøve bremsecaliperlakk?? Benga tåler dårlig med varme, og tåler i hvertfall ikke bremsevæske, hvis du skulle lufte litt bremser n dag. Det er da ikke no problem å lufte bremser uten å søle da... Lufta mine jeg uten å sløe en dråpe på caliperet. Og de er lakkert i Titanfarge med klarlakk.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg