kimoajajaj Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Fader cm³ Fader Kubikk du som er i blokka Gi oss i dag vårt daglige dreimoment Forlat oss våre fartsovertredelser, som vi forlater forelegget Led oss ikke inn i kontroller, men fri oss fra sykkelister. For veien er din, hestekreftene og friheten i all evighet. Sikkert vært oppe før, men jeg klarte ikke å dy meg :):) Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Fader cm³ Fader Kubikk du som er i blokka Gi oss i dag vårt daglige dreimoment Forlat oss våre fartsovertredelser, som vi forlater forelegget Led oss ikke inn i kontroller, men fri oss fra sykkelister. For veien er din, hestekreftene og friheten i all evighet. Sikkert vært oppe før, men jeg klarte ikke å dy meg :):) hørt den før ja....:) morsom....har åsså hørt en som handler om drekking å øl.... Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baksietrølle Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Kjære Øl, Du som er i flaska, Hellig være din promille, komme din bakrus, skje din vilje i puben som i baren, forlat tomgods, sans og samling. Amen... Fader Turbo du som snurrer. Gi oss i dag bar på bar. Forlat oss våre slitne råder og topppakninger som vi og forlater bryet med service, Led oss ikke inn på teknisk kontroll Men fri oss for TUV og godkjennelser. For Momentet, ladetrykket og pop offen er din i all evighet. amen Siter pajero Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg