Gå til innhold

drittland

Ranger emnet

Roberto

Anbefalte innlegg

ÅÅÅÅÅÅ!Å!Å!Å!Å!Å!!Å

Er så himla lei dette møkkalandet!!! DE EEEEEEEEEEELSKER å gi bøter for ALT MULIG!!!

Altså, glemmer du å ta på deg selen en dag, 1000 kr, ligger du i 90, 1500kr, blinker du litt feil, 1000kr, glemmer å blinke, 1500kr, tar telefonen når den ringer, 1000kr, osvosvosv....

Mens hva ser man hver dag? Jo, politi som gjør det samme, de ligger i 100 på motorveien, driter i å blinke, tyter i radioen sin og mye mer som vi vanlige dødelige får en kjempesmell for!! De elsker det disse svinene!!!

Og hva faen? VIL vi virkelig bli btelagt i hytt å gevær for den minste lille overtredelse? Selv mannen i gata må vel etterhvert bli lei av "barnevaktene"?

:pisser: Norsk politikk :ssip:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Robert

ÅÅÅÅÅÅ!Å!Å!Å!Å!Å!!Å

Er så himla lei dette møkkalandet!!! DE EEEEEEEEEEELSKER å gi bøter for ALT MULIG!!!

Altså, glemmer du å ta på deg selen en dag, 1000 kr, ligger du i 90, 1500kr, blinker du litt feil, 1000kr, glemmer å blinke, 1500kr, tar telefonen når den ringer, 1000kr, osvosvosv....

Mens hva ser man hver dag? Jo, politi som gjør det samme, de ligger i 100 på motorveien, driter i å blinke, tyter i radioen sin og mye mer som vi vanlige dødelige får en kjempesmell for!! De elsker det disse svinene!!!

Og hva faen? VIL vi virkelig bli btelagt i hytt å gevær for den minste lille overtredelse? Selv mannen i gata må vel etterhvert bli lei av "barnevaktene"?

Endelig en som vet å få sagt det!!!

STÅ PÅ!!!

kommer til å nekte å betale bøter for en god del ting..

for en tid tilbake møtte jeg en pol10 bil.,.. sjåføren satt å præka i talatuten.... ett par timer senere møtte jeg samme bil... samme sjåfør.. samme telefon... samme samtale??? Da var det slutt på å godta bøter for mobilprating..

sitter å ser på nyhetene.. pol10 driver å brekker i bakgrunnen under ett intervju... Da sluttet vi å godta sånne bøter også.. :D

-- http://www.jwcompetition.com --

(under construction)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Robert

gjør noe med det det da vel. jeg er så drittlei av alle som klager på alt uten å gjøre noe med det. meld deg inn i et parti å kjemp vår sak! helt enig i mye du sier, men gjør noe med det isteden for bare å klage å synes synd på deg selv...

- '72 Datsun 240z rb26dett

- '91 Skyline gts-t rb26dett

x '84 Nissan Silvia s12

x '86 Nissan Bluebird Turbo

x '89 Nissan 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Schlasken

gjør noe med det det da vel. jeg er så drittlei av alle som klager på alt uten å gjøre noe med det. meld deg inn i et parti å kjemp vår sak! helt enig i mye du sier, men gjør noe med det isteden for bare å klage å synes synd på deg selv...

Stemmer no FRP i det minste:D

Burde kanskje gjort noe mer med det, men jeg har ikke tid til det rett og slett! En gang i fremtiden kan det vel hende jeg finner på noe slikt, men akkurat nå har jeg ikke tid til annet enn å klage:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Bauer

Polti ER og vil alltid være duster.. Jeg for min del HATER DEM!!

Tja, har ikke samme mening som deg men når det gjelder politi og denne saken så skal det jo sies at det ikke er politikonstablene som sitter og bestemmer hva mann får bøter for, og hvor mye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

robert..har du greid å mekke på deg en bot nå eller?? hehe.. om ja.. for hva da??

send svar på txt melding te meg.. for jeg stikker jo ut på vanne i dag..hehe.. men først må jeg stå vakt i byn..grrrr.. men men..

er 100% enig med deg hvertfall... og sier det samme som deg..hadde jeg hatt tid og ork til å innvolvere meg i politikken så hadde jeg..men det er ikke no vits.. for at det kommer uanzett å ta en gooood del år før vi kommer så høyt på toppen at vi kan gjøre noe.. om vi kommer så langt.. dessuten..når 9 av 10 ikke vil det samme som deg (dere vet jo at de stemmer over alt på stortinget) så forsvinner oxo orken til å tenke på å go inn der.. og når det gjelder stemminga.. dere vet jo oxo det at de andre politikkerne ikke kommer til å stemme på noe som gjør at de taper kroner i kassa pga at de ikke får gitt ut bøter til å "fylle" opp!! hehe

norsk politikk er rein bullshit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å følge loven. Vanskeligere enn det er det ikke.

Jeg har kjørt bil i snart 17 år og har fått en forelegg. Min egen skyld.

Skal være den første til å innrømme at det finnes en del mennesker innenfor Politiet som ikke skulle ha vært der, men slik er det overalt, sikkert her i forumet også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet med mange nordmenn og -kvinner er at de har blitt avhengig av barnevaktene. Manger TROR faktisk at vi MÅ ha like mange statsansatte totalt sett som Tyskland (!) for å opprettholde levestandarden vår. Dette har bl.a Ap innprentet folk i årevis for å beskytte sin eksistens. (De henter størstedelen av sine velgere fra statsansatte)

Hvis dette skulle vært sant viil det si det samme som at folk i Tyskland, Sverige, Finland, Sveits, Canada, Danmark og Frankrike har det helt jævlig.

Som Hitlers propagandminister Josef Göbbels sa: Hvis man gjentar en løgn lenge nok blir den en sannhet.

Don't listen to old racers who never won.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med fastone, funks og de der...

Hater du at du får bøter? Når du egentlig vet at det du gjorde var ulovlig?

SÅ IKKE GJØR NOE ULOVLIG!

Er det så sinnsykt mye å spørre om eller?

Lover er til for en grunn..

Du kan ikke syte om at du får bøter når du vet at du gjør noe ulovlig!

Syntes det blir for dumt å syte om politiet når du vet du ikke hadde greid deg uten dem.

Ok. Noen politi er kanskje maktsyke, osv, men vi trenger dem uansett!

-Mercedes Benz 190E 2.3 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider