Gå til innhold

R.I.P ForD ScorpiO......

Ranger emnet

[Trio]

Anbefalte innlegg

• Svar 165
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

sist gang jeg så på meter'n så hadde jeg 60km/t...

Og når var det da midt i lillestrøm? :)

Lett å skjønne at du kjørte fortere, men greit vi skal ikke si noe....

Det lå et lite tre/busk i vegbanen!!!!

Hmm hvorfor svinge unna en scorpio har jo halvmeter bakkeklaring....

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Derfor jeg la ut denne tråden er for og høre om noen andre har vært borti noe av det samme....

Og i såfall kansje veit hvilke konsekvenser dette kan ha, og hva omfanget rundt saken er ..

Håper på og få et par gode svar/råd....

Trenger ALT av hjelp nå liksom....

Mvh Sl

Skal ikke uttale meg om fart. Ser at er i slutten av tenårene. 19 regner jeg med. Da har du nok ikke hatt lappen i 2 år som prøvetiden er på. Regner med at de tar deg for råkjøring ut i fra sporene på plassen. Tror du blir fotgjenger en god stund. Vil tippe mellom et år og to (tror ikke det blir 2. Det får man for fyllakjøring) også må du vel ta alt på nytt igjen. Hvis ikke dekkene er DOT merket kan vel forsikringsselskapet nekte å utbetale penger. Hvordan gikk det med deg da? Skader? Mange i bilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet om en som møtte deg når du var på vei inn i tunnelen for andre gang. han møtte deg mens du slet med svingen før tunnelen!! :rolleyes: etter de sporene og skadene å dømme så har du (hatt) en feil visning på 80kmh på speedoen din, hvis du mener du traff veggen i 60! :D hvis ikke dekkene er dot eller ece merkede så er de å regne som :nono: ulovlige! :nono:

var en annen som fortalte at du klarte først svingen i 150km/h men at du klarte det fortere for dekkene satt som faen!

jenvey throttlebodies 40mm selges!

adaptere for g60bremser til golf mk1 selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært deg så hadde jeg tatt kontakt med en god advokat som har litt peilingen på slike "trafikk uheld "og hørt hva han mener,jeg mistet selv serfikatet i en kollisjon men jeg tok kontakt med en advokat og fikk snakket med han før politiet avhørte meg,og det reddet etter all sannsyneligvis lappen min...

Dyngman,

Det er bedre å være liten og kjapp en stor og slapp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes nå detta høres utrolig tynnt ut.. å det tipper jeg politiet å gjør..

jeg gjetter på ett år uten lappen, god bot og kansje en mnd med å hugge ved.

uansett hva en gjør i 60 med en scorpio så får en ikke til 131m bremse/skrense spor...

er det ingen som husker de magiske formlene fra teori prøven da? 22m i 80kmt? dobbler du hastigheten tredobler du stopplengda? var det ikke no sånnt..

uansett så tror jeg du må se langt og lenge etter både lapp og forsikkringspenger...

legg deg flat å si unnskyld.. så kansje du slipper å spikre paller...

Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded...

Never underestemate stupidity.

Renault 5 GT Turbo 86 *solgt*

Suzuki GSXR 750 98 *borte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

burde vel blitt større skader hvis han hadde 160,eller er jeg som er helt på jordet!?

tja.. han traff vel ikke veggen rett på da.. litt skrens og ping pong mellom veggene bremser bra det å da..

Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded...

Never underestemate stupidity.

Renault 5 GT Turbo 86 *solgt*

Suzuki GSXR 750 98 *borte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alt jeg kan si er .. jeg har moset en MYE nyere og sikkrere bil i 60kmt ...

den ble mindre på tryne enn det ..

men jeg har sett en 80-talls volvo most i et sted mellom 100 og 130 og den ble SYKT mye mer skadet enn det der ..

jeg tipper det var et sted mellom 60 og 80 ...

[*] 2003 Lexus IS200

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm er det den gamle klassiske nå har jeg skikkelig bra dekk så nå klarer sikkert bilen alt i verden scenariet eller?

Mange som driter seg ut sånn.. tror at de dekka der er noe også gir dem full f*** før det er noe som helst varme i dem.. Dekka hjelper vel lite med fords original fjærer fra 80 tallet og...!

Bra du bare tok livet av en scorpio da og ikke deg selv å et par til.

Når vi snakker om scorpio, selger du deler fra den eller?

heisann jobber ikke du på ford??,tror jeg har sett deg hehe...farter ofte forbi ford siden jeg bor i nærheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vet hvor stor fart han hadde. men uansett. jeg og en kompis har også krasja der. i ca 170-180 før vi fikk snurr (ikke jeg som kjørte er dere gale eller)

tror også vi hadde lengre spor. enn 131 meter. så folkens DO NOT TRY THIS AT HOME

den bilen fikk mindre skader enn den der.. kommer bare helt ann på åssen man treffer. vi kunne kjøre bilen ut derfra.. riktig nok så ble den kondemnert men værtfall i kjørbar/trillbar stand.

detta skjedde sef ikke i den tunnelen men på lukka bane i abdulastan.

ja ja man lærer av sine feil.. ellers så er man helt tjukk i huet

Benekter du fakta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er absurbd å tenke på 2 år uten lappen.

Det blir det aldri.

Det er bare å trekke inn i saken at de eneste som har bevis på hvor fort det gikk er føreren og passasjerene.

For det andre lå det hindring i banen som sjåføren ville ungå, og i en sånn sving som i blåkollen er det ikke lett, spess ikke med Racingslicks?( doh )

Og om Onkel Blå ikke kan styre kjeften sin, men i stede for å berolige velger å kjefte sjåføren huden full er jo også latterlig.

(Det kan jo også brukes som motargument)

Nei, Ståle spiller du kortene rett her skal du nok se at dette går helt fint.

P.S Kjører prosjektet ditt ned til Gatebil om du trenger sjåfør jeg, hehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. Regner nå med at du kjørte en smule fortere enn 60, selv om jeg ikke skal påstå at du hadde veldig mye over 100-110 :-)

Uansett - Politiet gjør det de mener er riktig, selv om endel her inne har erfaring med at det ofte kan være/er feil. Allikevel så syns jeg, at 131 meter lange bremsespor sier sitt.

Fyfaen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider