Gå til innhold

R.I.P ForD ScorpiO......

Ranger emnet

[Trio]

Anbefalte innlegg

Etter bildene og dømme har det da gått litt raskere enn bare 60 tror jeg:p

Men hva fikk deg til å prøve og kjøre i det du klarte ned svingen a? Er du ikke helt vettu bak rattet du ell? Men det beste er jo at du kom uskadet fra det da.. For det første må man ha en skikkelig bil for og ta den svingen i slik fart..! Får håpe på at du ikke prøver det samme igjen når du får igjen lappen da..! Når den tida kommer en gang:p Men men man lærer av sine feil eller hva:p?!

Follow the shadow

You not see the Grimreaper because it goes to fast :fingers:

*SAAB 900 2.0*

________Vrak!_____________

Volvo 240 Turbo (totvrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 165
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

tja.. han traff vel ikke veggen rett på da.. litt skrens og ping pong mellom veggene bremser bra det å da..

litt plig plong mellom veggene i 160 og bilen hadde fått vesentlig mer skade..

tenker du hadde ca 60 70 når du traff veggen jeg..

ang. straff så kan det variere sterkt..

Har en kompis som takrulla med en Calibra, kom ut av en slakk høyresving, dro over veien bort på en buss lomme, fikk der sleng og krysset veien en gang til før han traff en jordvoll og takrulla bortover et jorde..

Gjennom svingen var det fire tynne spor som gikk over i 4 breie for så å gå tilbake til 4 tynne.. lengden på disse var ca 150 meter etter oppmåling av politiet..

Den egentlige farten hans var nærmere 180 gjennom svingen, dette var en 80 sone og han holdt fast på at han hadde 80 etter speedometeret.. 3000 i bot for uaktsom kjøring..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror heller du kan se etter om dekkene er dot merka og/eller E merka. Skal vel ikke ha noe å si hva slags bil du har. Enten er vel dekka godkjent for gatebruk eller så er dem ikke. Hvis de er både dot og e merka skal det ikke være noe problem.

Takk for tipset...

Men kan i allefall love at når jeg får igjen lappen så skal jeg komme sterker tilbake :D ....

Ny Bil nye muligheter :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen var nypolert ja... Hmm, du får fortelle hvem som fiksa det da... hehe.. Trokke du hadde holdt svingen med S2 heller Ståle,her snakker A4 2002 modell og videre oppover gitt!!!!

Peace United

SMW

Hehe riktig riktig....

Men jeg har ikke kapital til og kjøpe meg en A4 ennå......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter bildene og dømme har det da gått litt raskere enn bare 60 tror jeg:p

Men hva fikk deg til å prøve og kjøre i det du klarte ned svingen a? Er du ikke helt vettu bak rattet du ell? Men det beste er jo at du kom uskadet fra det da.. For det første må man ha en skikkelig bil for og ta den svingen i slik fart..! Får håpe på at du ikke prøver det samme igjen når du får igjen lappen da..! Når den tida kommer en gang:p Men men man lærer av sine feil eller hva:p?!

Hehe vi får se....

Tror iallefall at jeg skal ta det rolig den første uka i allefall:P

Nei vi får se hva som skjer og hvor lang tide det tar før jeg får igjen lappen da veit du :d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og når var det da midt i lillestrøm? :)

Lett å skjønne at du kjørte fortere, men greit vi skal ikke si noe....

Hmm hvorfor svinge unna en scorpio har jo halvmeter bakkeklaring....

Hehe nei si det du.....

Fikk framhjula unna....

Men det var bakdekkene som sklei på buska, den svingen er liksom litt lei så ville prøve og ikke kjøre ut!!! (men det funka dårli :P...

Men sånn kan det gikk.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke uttale meg om fart. Ser at er i slutten av tenårene. 19 regner jeg med. Da har du nok ikke hatt lappen i 2 år som prøvetiden er på. Regner med at de tar deg for råkjøring ut i fra sporene på plassen. Tror du blir fotgjenger en god stund. Vil tippe mellom et år og to (tror ikke det blir 2. Det får man for fyllakjøring) også må du vel ta alt på nytt igjen. Hvis ikke dekkene er DOT merket kan vel forsikringsselskapet nekte å utbetale penger. Hvordan gikk det med deg da? Skader? Mange i bilen?

Hehe... Får ikke igjen nå for bilen...

Hadde med meg 2 stk, men det gikk bra med begge fordi de hadde på seg belte.....

Meg gikk det megte bra med, fikk et lite rift på langefingeren min :P (og det var det :P)

Skaden jeg fikk!!! HeHe

helvete085.jpg

Er litt sikker på om Cd spilleren ble slått i stykker av smellet eller av knyttneven min da men..... (Det var iallefall en god spiller den stunden jeg hadde den!!!)

helvete074.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet om en som møtte deg når du var på vei inn i tunnelen for andre gang. han møtte deg mens du slet med svingen før tunnelen!! :rolleyes: etter de sporene og skadene å dømme så har du (hatt) en feil visning på 80kmh på speedoen din, hvis du mener du traff veggen i 60! :D hvis ikke dekkene er dot eller ece merkede så er de å regne som :nono: ulovlige! :nono:

var en annen som fortalte at du klarte først svingen i 150km/h men at du klarte det fortere for dekkene satt som faen!

"Slet med svingen"? Bare tull!!! (Den svingen gikk som Hans i Grete den ass!!!)

Hadde ikke mere en 60 jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var da godt at det ikke skjedde noen seriøse skader på dere som satt i bilen da..

For meg ser det ut som tørr asfalt, og kan du da få hele 131 meter skrensespor når du kjører i 60..? Håper no på dine vegne at straffen ikke blir for stor i hvertfall :)

Og litt sån halv veis off topic, hva måtte du gi for biln?..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var noen genier her i Arendal som tok en Häkkinen med en Audi 80 tror jeg det var...fullt øs i 160-170 over en bakketopp, og fikk sleng på raua. 3-4 piruetter senere dulta de borti betongfenderen på venstre side av veien og støtfangeren ramla av. De klarte å lage noe sånn som 100-150 meter lange 4hjulsskrens spor.

De kjørte videre med hjerteflimmer og underbuksene fulle av bæsj. Nesten ulovlig mye flaks...

60km/t? My ass. Jeg gjorde noe liknende når jeg var 18, ca. 200meter fra sentrum her i byen. Er vel ikke å overdrive å si at det svermet av Politi....men jeg beholdt lappen, det var våt veibane og ingen spor....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var noen genier her i Arendal som tok en Häkkinen med en Audi 80 tror jeg det var...fullt øs i 160-170 over en bakketopp, og fikk sleng på raua. 3-4 piruetter senere dulta de borti betongfenderen på venstre side av veien og støtfangeren ramla av. De klarte å lage noe sånn som 100-150 meter lange 4hjulsskrens spor.

De kjørte videre med hjerteflimmer og underbuksene fulle av bæsj. Nesten ulovlig mye flaks...

60km/t? My ass. Jeg gjorde noe liknende når jeg var 18, ca. 200meter fra sentrum her i byen. Er vel ikke å overdrive å si at det svermet av Politi....men jeg beholdt lappen, det var våt veibane og ingen spor....

fikk ikke kjørt videdere jeg... (var litt feil "camber" på forstillinga:P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset...

Men kan i allefall love at når jeg får igjen lappen så skal jeg komme sterker tilbake :D ....

Ny Bil nye muligheter :D

Idiotutsagn!

131meter bremsespor kommer ikke av seg selv og VERTFALL ikke i 60!

Man kan ikke så på skadene hvor fort han kjørte her! min sierra hadde jeg ca 35med da det gikk galt og da jeg fikk se bilen i dagslys kunne jeg stå rett forran bilen og se det ene bakhjulet og fronten var en halvmeter kortere...

Alt kommer an på hvordan du treffer! Jeg for min del traff rett på et tre, mens her har han hatt "bortovertreff" langs med veggen!

Uansett... fort har det gått og de BØR ta lappen her..

[x]86 sierra is *knust*

[x]94 Civic lsi *solgt*

[x]82 Mazda 929 *Rast* (vinterbil)

Nå 98 Integra R

Henger du så vidt med til 6000rpm kan du glemme å følge med resten av veien til 9000rpm! :hello:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idiotutsagn!

131meter bremsespor kommer ikke av seg selv og VERTFALL ikke i 60!

Man kan ikke så på skadene hvor fort han kjørte her! min sierra hadde jeg ca 35med da det gikk galt og da jeg fikk se bilen i dagslys kunne jeg stå rett forran bilen og se det ene bakhjulet og fronten var en halvmeter kortere...

Alt kommer an på hvordan du treffer! Jeg for min del traff rett på et tre, mens her har han hatt "bortovertreff" langs med veggen!

Uansett... fort har det gått og de BØR ta lappen her..

Kunne egnetlig ikke brydd meg mindere om hva din mening er.... (så bare hold den for deg selv!!!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider