Gå til innhold

OFF TOPIC! Telenor (mail) nede??

Ranger emnet

Silverboy

Anbefalte innlegg

Har ADSL fra Stjelenor men de siste dagene har ikke mailen funket.. flere som har samme problem?

får opp feilmelding om at mailen ikke finner serveren.. :(

Kommer meg heller ikke inn på noen telenor sider på nettet..

Er alt nede?? Noen nyheter jeg har gått glipp av??

vet at dette er meget off topic.. men uten mailen får jeg ikke sendt over no bil greier som jeg skulle ha sendt... :( Så sånnsett er det jo veldig topic!

isåfall.. kan noen med @online.no mail skrive opp pop-server og mailserver og alle de andressene der..??? tilfelle det er blitt no feil her på en eller annen måte... pliiiiz

sliter :(

-- http://www.jwcompetition.com --

(under construction)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Silverboy

Har ADSL fra Stjelenor men de siste dagene har ikke mailen funket.. flere som har samme problem?

får opp feilmelding om at mailen ikke finner serveren.. :(

Kommer meg heller ikke inn på noen telenor sider på nettet..

Er alt nede?? Noen nyheter jeg har gått glipp av??

vet at dette er meget off topic.. men uten mailen får jeg ikke sendt over no bil greier som jeg skulle ha sendt... :( Så sånnsett er det jo veldig topic!

isåfall.. kan noen med @online.no mail skrive opp pop-server og mailserver og alle de andressene der..??? tilfelle det er blitt no feil her på en eller annen måte... pliiiiz

sliter :(

Telenor har hatt DNS-problemer i dag, spesielt på ADSL-siden. Bruk en annen DNS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Support er alltid problematisk.

Jeg har nextgentel.

En stund var det slik at de satt deg på venting, og pga noen slags feil i sentralbordet, la de på etter at du hadde venta i 20 minutter.

Ergo ble man lett frustrert, etter å ha blitt lagt på til tre ganger, for så å få beskjed om at åpningstidene er...... :mad:

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by El-LoCo

Keihin: hva er det du gjør? Nå kommer han til å forvente kjapp og effektiv hjelp neste gang han ringer til en eller annen support telefon ;) ;) ;) ;) :rolleyes: :D

Jobber du på support du også? Blir noe oppgitt i blant.

- 95 BMW 740

-x Mazda Miata Turbo(250Hk)

-x Toyota Celica GT-4 WRC

-x 2stk MX-5

-x ++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider