MrFord Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Jeg er ute etter Cosworth styling, Første omgang front og panser (til gamle karrosseriet) 86 combi Noen som veit om steder som jeg kan finne slikt, eller kjenner noen som kjenner noen? Eller rett og slett har noe liggende selv? Ta kontakt. Siter -I'm so terrific I have my own toll-free number: 1-800-UNBELIEVABLE- *1998 Ford Scoprio 2.3 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TS- Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Har en grill. Må sparkles, lakkes, festene må fikses, egentlig litt shabby greier. Selges hvis du har bruk for den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrFord Skrevet April 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Har en grill. Må sparkles, lakkes, festene må fikses, egentlig litt shabby greier. Selges hvis du har bruk for den Kommer ann på antall kroner og ører. Hvor i oslo skal den evnt hentes? Siter -I'm so terrific I have my own toll-free number: 1-800-UNBELIEVABLE- *1998 Ford Scoprio 2.3 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TS- Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Kommer ann på antall kroner og ører.Hvor i oslo skal den evnt hentes? Hmm, er litt usikker på hva jeg skal ha for den. Du kan jo bare komme med et bud. Bor i Ås, hvis du veit hvor det er. Kan møtes på f.eks. tusenfryd eller noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TS- Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 500 kroner og 0 øre kanskje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg