Gå til innhold

Hvor mye er dere villig til å gi for min M3?

Ranger emnet

jødahl

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å selge bilen utover sommeren. Grunnen til salg er fordi jeg muligens skal ha meg en E46 eller E39.

Bilen er en BMW 320 ombygget til en M3.

- DTM eksosanlegg er på.

- Splitter nye 18" M5 felger

- Sparco pedaler

- Gått 96 000

Eneste på bilen som er 320 er motorrommet (ikke motor).

Jeg hadde tenkt meg rundt 100 000,- for bilen.

Her kommer bilder:

IMG_1583.jpg

kh.jpg

IMG_1591.jpg

IMG_1589.jpg

92 BMW 325i

94 VW Golf 1,8S

[x] 01 Subaru impreza WRX

[x] 92 BMW 318is

[x] 87 BMW M3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med at den er godkjent ombygget til M3?

Hva er kilometerstand?

Det er ikke til å stikke under en stol at jeg er i markedet etter en slik bil i skrivende øyeblikk. Men jeg synes personlig kr 100000 er mye fordi en ombygging kan jeg ordne selv ved hjelp av bekjente. For en som ikke sitter med slike muligheter så er helt klart kr 100000 en overkommelig pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er vel utrolig viktig med tanke på godkjenning.... alle biltilsyn i norges land vet jo att dette ikke er et 320 karosseri. M3 har jo en del seregne ting...

det er jo annen takstolpe bak med aneledes bakrute kasset og koffert rom.

Har du ikke papirer på godkjent skjøting (noe som fårøvrig setter spor etter sveis) så sliter du... Den bilen drar ikke jeg til biltisynet får å vise uten det.. havner vel til slutt hos onkel bæbu bil til avhør tenker jeg... he he..

hva var forklaringen på "ombyggingen" fra forige eier da? siden jeg regner med du har kjøp den slik...

INGEN tingen er perfekt orginalt!

1249HK-1588NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke gitt mere enn 80 000 for den bilen. Brukbare originale M3'er begynner å gå ned nok i pris til at 100 000 er for mye for den der. Men finnes jo altid noen som ikke er så oppdatert eller opptatt av originalitet, så det er jo verdt å prøve seg på en høyere pris.

Husk at M3 er en bil de fleste vil ha origninalbygget, og med std interiør etc.

-x 1988 Ford Sierra Cosworth

-x 1991 Mazda 323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er vel utrolig viktig med tanke på godkjenning.... alle biltilsyn i norges land vet jo att dette ikke er et 320 karosseri. M3 har jo en del seregne ting...

det er jo annen takstolpe bak med aneledes bakrute kasset og koffert rom.

Har du ikke papirer på godkjent skjøting (noe som fårøvrig setter spor etter sveis) så sliter du... Den bilen drar ikke jeg til biltisynet får å vise uten det.. havner vel til slutt hos onkel bæbu bil til avhør tenker jeg... he he..

hva var forklaringen på "ombyggingen" fra forige eier da? siden jeg regner med du har kjøp den slik...

Står vel litt om den her E-30 big

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=60021

Sjøtet 320

BMW M3 Turbo

X - Nissan 200sx s14a Racing Edition
X - BMW E30 325i
X - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nm
X - VW Golf II GTI 16v - Theo
X - Aprilia Rs 125ccm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er muligens interessert i å by deg 60.000,- uten felger og interiør.

Bilen skal i så fall strippes, totalrenoveres, bygges opp som treningsbil og godkjennes på svarte skilter som M3.

Teamet er på utkikk etter E30 M3 evt. delebil uansett.

Hvis du skal ha svarte skilter, er det ikke en fordel å importere så slipper du engangsavgiften (hvis jeg ikke tar helt feil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skal ha svarte skilter, er det ikke en fordel å importere så slipper du engangsavgiften (hvis jeg ikke tar helt feil)

Ja, man slipper engangsavgiften, men vi sonderer markedet fortløpende, og for øyeblikket er det skralt med den slags biler i utlandet. I Tyskland og Sveits er prisene på E30 M3 faktisk på vei opp. Vi har et par aktuelle biler for hånd i Østerrike og Nederland, den ene er skrot og den andre er hel, men det er ikke noe å spare ved å importere en hel enn å kjøpe en delebil her på berget.

Turid Laila, Pondus og Jokke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider