Gå til innhold

Nyhetene på TVNorge nå klokken 22:30

Ranger emnet

JuIius

Anbefalte innlegg

• Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ble dette treffet planlagt eller snakket om her på forumet oxo? Hadde ikke hørt det om det før en kamerat nå for ti min sa så du på aktuelt eller?! Nå bor jo vi langt derifra da. 2000 rånere var vel også å ta i. Kjipt at russen og andre folk som drikker på biltreff skal ødelegge for oss andre med fyll og forsøpling... Også forbanna stygt at media skal fremstille oss som kriminelle også... Som flere sier, de må se at vi trenger egne steder å henge og drive med det vi liker og det vi lever for...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble dette treffet planlagt eller snakket om her på forumet oxo? Hadde ikke hørt det om det før en kamerat nå for ti min sa så du på aktuelt eller?! Nå bor jo vi langt derifra da. 2000 rånere var vel også å ta i. Kjipt at russen og andre folk som drikker på biltreff skal ødelegge for oss andre med fyll og forsøpling... Også forbanna stygt at media skal fremstille oss som kriminelle også... Som flere sier, de må se at vi trenger egne steder å henge og drive med det vi liker og det vi lever for...

jada var en tråd om treff i kr.sand,i tilegg ble det sendt utallige sms/mail,hørte om no reklame på canal motor å.

Quattro driftsquad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Rundt 2000 ungdommer inntok plutselig en parkeringsplass i Kristiansand i går, etter invitasjon bla. via sms. Hensikten rett og slett å grisekjøre med bil og feste"

Det er så bra vettu... Ja derfor kom alle liksom... Han snuten maser om at det kunne skjedd masse ulykker og greier, har det vært mye ulykker opp i gjennom på streetmeet's ol. ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Rundt 2000 ungdommer inntok plutselig en parkeringsplass i Kristiansand i går, etter invitasjon bla. via sms. Hensikten rett og slett å grisekjøre med bil og feste"

Det er så bra vettu... Ja derfor kom alle liksom... Han snuten maser om at det kunne skjedd masse ulykker og greier, har det vært mye ulykker opp i gjennom på streetmeet's ol. ?

meg bekjent har det ikke vært noen personskader på et streetmeet,er jo tryggere å oppholde seg der,som de mener er så farlig enn å kjøre på veien..

Quattro driftsquad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jg har alldri hørt om noe personskade, men mindre skader på biler har d nok hvert.

Ikke sant, og det ofrer folk når de drar dit... Det driter jo politiet i, når en av grunnene politiet oppgir på tven er fare for skader etc syns jeg det er litt teit, som turbokano sier så er det farligere på veien... Skjønner jo at de stopper slike ting med tanke på bråk, fyll og forsøpling da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da har jeg sett klippet. Noen punkter er jeg faktisk enige i, som f.eks

det med drikkinga. Drikking på et streetmeet, hva er det? Det er jo faktisk

et BILtreff. Ser at flere tenker det samme som meg, BRA.

Og en ting til jeg la merke til, var russen. Hva i heiteste gjør de ute nå?

Hvis datoen min er rett, så er det enda 1 mnd til de skal feire sin skoleavslutning.

Den skjønte jeg ikke helt. Det med forsøpling syns jeg også er teit, skal ikke

peke på noen, men det er jo å be om bråk da, når ting kastes rundt, flasker

knuses. Knuse flasker på et streetmeet, det rimer ikke helt hos meg.

Alkohol og bilkjøring er ikke bra, slettes ikke bra.

Men på bildene og filmene jeg har sett så det ut som et bra og koselig streetmeet

som kunne utartet seg noe bedre.

Man skulle hatt så mange flere ordentlig arrangerte treff, og så mange flere baner

og boltre seg på.

mvh

Daniel Nilsen \ Danieln

Lenke til kommentar
Del på andre sider