Gå til innhold

Nyhetene på TVNorge nå klokken 22:30

Ranger emnet

JuIius

Anbefalte innlegg

• Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kebabgud.....

lite lur du kanskje.... 20 år bmw og bytta ratt...???? bil erfaring..?

ja, vi som arrangerte det som ble kalt crusing allerede i 92 med 50-60 biler og bildrekking har faktisk vært med på å sett en utvikling...

å den går i retning at det er mange yngre deltagere/tilskuere som ikke har bilinteresse eller respekt for biler og den plassen man er på!

Folk gir rett og slett FAEN!

Så flasker og skit som vi kastet i søpledunken eller i en plastpåse i bilen, det hiver drittungene rett på bakken....!

Har selv vært av de siste på det vi arrangerte og løpt over plassen vi hadde vært på, og plukka litt søppel for at det skulle se litt bedre ut.

så det er vel det de så fint kaller Holdning,,,,, som er problemet her....

Men etter å ha deltatt, sett på ganske mye sluring opp gjennom årene, så må jeg vel si det at drifting sladdinga til den RX bilen er direkte tullete.... det kan dere drive med på Rudskogen, eller for dere selv aleine....for det kan fort huke tak å sjære avgårde.....

Det vi mest holder på med er en liten slurings, å da har man faktisk litt kontroll, men det finnes så mange drita folk og drittunger at vi som har holdt på med dette i mange år,lar vær, men stiller opp på det som skjer , holder oss i bakgrunnen og plasserer oss slik at vi ikke kan bli meia ned av en dust i bil som kjører langt over sine evner.....

men det hadde vært rått å få til ett kjempedigert treff natt1mai, med sinnsykt med folk, for å få skremt ordensmakten skikkelig og vist våre kjære politikere at vi kan samle enorme mengder med mennesker og at vi burde snart bli tatt på allvår som interessegruppe....

Er det ikke valg til høsten?

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å sutre nå da! Dere høres jo ut som en gjeng fra juvente heyyou Er stort sett 14is`er du ser går rund med en øl eller 2(De trenger kanskje ikke flere?). Er jo helt normalt det når man samler 2000 ungdommer. Sånn er det jo på ALLE biltreff, om det er btcc, formel1, rallycross ol. Når man drar på slik kveldstreff, og IKKE kjører selv. Synes jeg det er helt greit att man kan ta seg en pils eller 2.(ta med søppla) Men drita full, det er jeg enig i att man ikke bør være. Bra drifting av han i rx7`n !!! Stå på!!

Takk til:

Audioart v/ Kjetil Skei

Ruud Racing

VS-motor

Standox

Lenke til kommentar
Del på andre sider

idiot i RX-7 angry

....men hva gjorde russen i russeklær før første mai?

Det er også en annen diskusjon. Folk'a på videregående (jeg var/er russ 03') begynner tiden med en jævla gang de får klærne. OG DET BLIR JO HELT FEIL...

Er så døvt når folk kaster søppel overalt, faen så kjip man er da chicken

Bruk huet og søppelbøttene så slipper vi å få et drittunge stempel på oss hele gjengen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om tilskuere tar seg en pils eller to og tar med seg flaska enten i søppla eller hjem - Helt ok for meg.

Driftingen til RX7'en var veldig dristig i midt en slik folkemengde, det hadde vært ganske trassig for han om han meier ned 3/4 stykker og må leve med det resten av livet.

Jeg håper flest mulig her klarer å skape bedre holdninger rundt slike streetmeets og klarer å få oss til å virke som en seriøs bilinteressert gjeng, og ikke en bande med rånere og fyllekjørere.

Det var vel stort sett alt

1998 BMW 318i

2005 BMW 116i

1995 Ford Mondeo

1991 Mazda 323

1983 Golf Diesel (52hk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å få ting på papiret. Media overdriver noe veldig. Og dere som så de 2 russene som dansa på taket til den bilen, det var de 2 eneste russene på hele jævla plassen. Og DET skal de ta med i repotasjen. Det er bare et eksempel på hvordan media prøve å vri det om til en eneste fyllefest.

Og hvem mista alle disse førerkortene? Jeg veit om EN som mista den. Og det var etter å ha spolt rett forran trynet på purken.

Og politiet var ikke så misfornøyde som media skal ha det til. Som det står i dagens avis, sitat Martin Undland, opprativ uteleder for politiet: "Folk som var der, var på ingen måte uvennelig innstilt, og ute etter bråk. Alt i alt oppførte de seg ordentlig" sitat slutt.

Jeg synes det var et utrolig treff. Overgikk alt jeg har vært med på, og det sier litt ettersom dette et 2. sesong vi er nede på sørlandet samles til slikt. Spinning og røyk er noe som alltid vil bli utøvd på slike samlinger. Uansett hvor mye folk det er, og det synes jeg ikke det er noe galt i. Alt kunne godt verre. Jeg kunne daua på vei ut til treffet! :rolleyes:

Men EN ting legger demper på saken, og det er søpla, noe media tydeligvis ikke la mye vekt på. Gummien forsvinner etter etpar månder, men all søpla må ryddes, og det er meget dumt. At det virkelig er mulig å hive fra seg så mye søppel, er utrolig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider