Gå til innhold

Cannonball Run 2.....?

Ranger emnet

RX-7

Anbefalte innlegg

Originally posted by RX-7

Jeg har nå skaffet Cannonball run 1 og 3....men jeg mangler 2`ern!!!! Noen som vet om nettsteder der jeg kan bestille 2`ern? På forhånd, takk!

Om du ikke er så fisefin at du må ha den med cover, så finner du den nok på DC. Fant den der jeg ...

- 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RX-7

Jeg har nå skaffet Cannonball run 1 og 3....men jeg mangler 2`ern!!!! Noen som vet om nettsteder der jeg kan bestille 2`ern? På forhånd, takk!

Samme problemet her i gården.

Play har nr.1, nr.3 fikk man kjøpt i Svinesund, mens toern har forsvinni (??) :rolleyes:

- '11 Lexus CT 200h
- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]
- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]
- '84 Toyota Corolla [Kondemnert]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by TAZ

Det er i 3'ern, men her er det også andre skuespillere

1 og 2 er klart best.

Er det ikke i 2'ern de bertene kjører rød Lambo mens J.J. McClure og Victor kjører militær limmo ??

Og i 1'ern kjører de en ambulanse, har aldri hørt at det er noen 3'er... :confused:

"I'm so smart I'm practically retarded"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mk2-16v

Er det ikke i 2'ern de bertene kjører rød Lambo mens J.J. McClure og Victor kjører militær limmo ??

Og i 1'ern kjører de en ambulanse, har aldri hørt at det er noen 3'er... :confused:

FAEN!

Nå ble jeg logga av fordi jeg brukte for lang tid, og jeg som skrev det foredraget om folka..

I 2ern kjører damene en Hvit Lamborghini Countach som senere blir rød, etter å ha vasket av hvitmalingen, som tydeligvis var vannløselig.

Deretter stopper selvsagt det italienske vraket, og de må haike, og får tak i en sjelden doning, en Mercedes 300SL Coupe, gullwing, noe av det lekreste som er lagd..se her..

Mercen var ikke no bedre, og fikk også sammenbrudd eller noe, da byttet de til en stilig sak, med tak som heves for å gå ut av bilen, jeg har desverre ingen anelse om hva den heter.. Gul var den forresten.

Da den brøyt sammen kom en bilredningsfyr som konkluderte med at de måtte finne en annen bil, tilfeldigvis kjørte han en chevy bilredningssak, (pickup med ekstrautstyr), som gjorde nytten bra, med sin 454 motor og blower..

JJ og Victor kjørte helt riktig en militærsak.. og han lille negern og kompanjongen kjører en lekker Corvette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider