kvaale Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 stod denne jettaen på voss i går? under hotellet park?? fet bil!! (hva måtte til for å godkjenne med denne motor??) blir snart nytt prosjekt her=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta_vr6_kompressor Skrevet Februar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 stod denne jettaen på voss i går? under hotellet park?? fet bil!! (hva måtte til for å godkjenne med denne motor??) blir snart nytt prosjekt her=) ø nei, det gjorden den ikke, er ikke noe vinter bil dette her nei Siter Some people see the glass as half empty, some peole see the glass as half full, I just wonder who the hell is drinking my beer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksen Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 veldig veldig rå jetta! du har virkelig klart d;) eg så du hadde på frontlykter i klar-glass under ombyggingen.. er d de du bruker nå? har tenkt på å kjøpe d til min jetta, men har liksom ikke helt visst hvordan d vil ta seg ut.. syns d va mye finere då:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta_vr6_kompressor Skrevet Februar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Ja da bruker de nå. Synes de gjør seg bra på bilen, er jo hyggelig å se hvor man kjører når det er mørkt også. For dem lyser innmari bra i alle fall med xenon i hellothere Siter Some people see the glass as half empty, some peole see the glass as half full, I just wonder who the hell is drinking my beer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvaale Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 da er det iallefall en jetta som er ganske lik denne... men samme farge o.l!! (begynte å lure vist du var ute med denne på vinterføre!!!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvaale Skrevet Februar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 Men ka måtte til for å godkjenne denne bilen?? har ikke lest alt på tråden din.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 Hei flott jetta du har, har du noen flere bilder som viser felgene fra siden. Har samme felger, bare lyst til å se hvordan de er på bilen din ;) Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfsyncro Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 Hei! Beklager å ødelegge tråden med slike spørsmål! men er det noen som vet kode/navnet på lakken på denne bilen? Siter 00`Audi A4 73`AMC Hornet Hatchback 91`Audi 100 2,3 Quattro 86`Golf 2 Syncro 88`Golf 2, 91`Golf 2 Pasadena Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom(jetta)1992 Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 hallo...hva slags eksos har du på bilen??lyden er jo bare rå vi monterte eksos på bilen min her om dagen men det ble veldig midlykka lyd kan man si Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta_vr6_kompressor Skrevet April 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Har bygga selv da. Hva var det som ble feil med din? Siter Some people see the glass as half empty, some peole see the glass as half full, I just wonder who the hell is drinking my beer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom(jetta)1992 Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Har bygga selv da. Hva var det som ble feil med din? ja det hørte jeg men har du noen mellompotter i det hele tatt?eller har du kun en bakrepotte?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta_vr6_kompressor Skrevet April 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 ja det hørte jeg men har du noen mellompotter i det hele tatt?eller har du kun en bakrepotte?? Jepp har mellom potte jeg, hva var det som ble feil på din? Siter Some people see the glass as half empty, some peole see the glass as half full, I just wonder who the hell is drinking my beer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 da var du ute igjen ja=)var oppe i garasjen i går..kikka på "gliset"! hadde vært fett om du kunne forklart hvordan man får lagt ut bilder her,tenkte jeg skulle lage en liten tråd om bygginga...starta nå vettu=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ADM VR6 SJEF Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Jepp har mellom potte jeg, hva var det som ble feil på din? han fikk den flåklypa snerre lyden Hehe.... ikke så rart, jeg satte på den gamle bakpotta fra din som en nød løsnig:) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom(jetta)1992 Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 han fikk den flåklypa snerre lyden Hehe.... ikke så rart, jeg satte på den gamle bakpotta fra din som en nød løsnig:) :) hehe flåklypa kan man trygt si...værste jeg har hørt noen gang hehe...men men sånn skjer...blir spennende å se om det blir bra neste gang da..kan jo hende vi må ha på no mer..eller hva tror du... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg