Jetta_vr6_kompressor Skrevet April 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 Når skjedde dette? ;) Hvilket understell har du på vogna? 9x16 du kjører med? Jeg vet ikke om jeg kanskje ville ha byttet ut baklyktene med noe sånne crystal clear røde og hvite.. Det har nok ikke skjedd er bare en regle jeg fant. Jo jeg har tenkt på det, er litt usikker på om dem passer på bilen. Jeg får se hva som skjer. Men jeg har overveid det. Det koster penger å bygge bil da å jeg har svidd av en del penger i vinter for få den som den er nå. Så inntil videre så er ikke det så høyt prioriter. happyhappy Siter Some people see the glass as half empty, some peole see the glass as half full, I just wonder who the hell is drinking my beer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ka2 Skrevet April 16, 2005 Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 ufattelig fin jetta! åsså med vr6! fy flate kanke få sagt det! Hvite/røde chrystal baklykter hadde gjort seg ja, men uansett utrolig bra!! Siter Corrado G-60 Audi A4 -avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta_vr6_kompressor Skrevet April 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 ufattelig fin jetta! åsså med vr6! fy flate kanke få sagt det! Hvite/røde chrystal baklykter hadde gjort seg ja, men uansett utrolig bra!! Takk for det. Tror nok det blir det etter vært ja. Men det var den lommeboka igjen da? Siter Some people see the glass as half empty, some peole see the glass as half full, I just wonder who the hell is drinking my beer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ka2 Skrevet April 16, 2005 Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 Takk for det. Tror nok det blir det etter vært ja. Men det var den lommeboka igjen da? Heh, vet hvordan det er... ;) Siter Corrado G-60 Audi A4 -avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amitraxx Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Hvis du ville ha kritikk kan du få litt i form av konstruktiv. :) JEG tror det hadde vært penere dersom du hellakkerte fangerne. Da hadde de hvite baklyktene passet bedre på bilen og tror jeg, men for all del - bilen er steike fin :) Kan du ikke ta et bilde av kjerra med Xenonlyset på da? (dersom du har montert det enda) Tøft med eldre biler som har Xenonlys. Mye hk ca er det i den a? (uten NOS) Siter 2008 Skoda Octavia RS 2.0 TDI 1998 Ford Mondeo 2.0 16v 1995 Opel Astra 2.5 V6 24v Caravan 1992 Honda Prelude 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta_vr6_kompressor Skrevet April 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Hvis du ville ha kritikk kan du få litt i form av konstruktiv. :) JEG tror det hadde vært penere dersom du hellakkerte fangerne. Da hadde de hvite baklyktene passet bedre på bilen og tror jeg, men for all del - bilen er steike fin :) Kan du ikke ta et bilde av kjerra med Xenonlyset på da? (dersom du har montert det enda) Tøft med eldre biler som har Xenonlys. Mye hk ca er det i den a? (uten NOS) Jo jo det med hel lakkerte fangere er smak å behag. Jeg personlig syntes det er tøffere med svarte detaljer. Kan sikkert ta noen bilder. Uten lyst gass er det ca 280 hk. Siter Some people see the glass as half empty, some peole see the glass as half full, I just wonder who the hell is drinking my beer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amitraxx Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Sikkert moro å kjøre VR6 og da :) Siter 2008 Skoda Octavia RS 2.0 TDI 1998 Ford Mondeo 2.0 16v 1995 Opel Astra 2.5 V6 24v Caravan 1992 Honda Prelude 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aedron Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Må nok komme med litt kvass kritikk her jeg altså. Den tomflaska den hører faen til, det trekker jævlig ned... Hehe bare tuller :) Sinnsykt fet bil, bruker siklesmekke når jeg ser på bildene! hehe Siter - 00 Audi A4 - 86 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta_vr6_kompressor Skrevet April 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Må nok komme med litt kvass kritikk her jeg altså. Den tomflaska den hører faen til, det trekker jævlig ned... Hehe bare tuller :) Sinnsykt fet bil, bruker siklesmekke når jeg ser på bildene! hehe Ja ikke sant det ser ikke bra ut drunk Men jeg var jo tørst da he he Siter Some people see the glass as half empty, some peole see the glass as half full, I just wonder who the hell is drinking my beer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads` Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Er alt bygging godkjent på Jettan din ? Hvordan er det å dra ut turtalla på en 280hk fremhjulsdrevet bil da? :P Spora noe sykt på gamlejettan til en kompis, det var en steg3 G60 :P Siter Audi RS2 x Opel Ascona C C20XE x Opel Ascona C 16SH x Suzuki 413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Blir det no banekjøring på deg på Våler da ? :) Vært artig å "kappkjørt" litt :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta_vr6_kompressor Skrevet Mai 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Er alt bygging godkjent på Jettan din ?Hvordan er det å dra ut turtalla på en 280hk fremhjulsdrevet bil da? :P Spora noe sykt på gamlejettan til en kompis, det var en steg3 G60 :P Nesten alt er godkjent he he. Er vel ikke lett å få godkjent med presse doh Det sporer det kan jeg fortelle deg. Hva vil steg 3 på G60 si a? Siter Some people see the glass as half empty, some peole see the glass as half full, I just wonder who the hell is drinking my beer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta_vr6_kompressor Skrevet Mai 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Blir det no banekjøring på deg på Våler da ? :)Vært artig å "kappkjørt" litt :) Nei det tør jeg ikke, vet hva som skjer. Jeg glemmer alt å gir full gass. Er veldig kjedelig om jeg kulle dra av eller noen skulle kjør i meg. Du skal kjøre skjønner jeg? Hvor me effekt er det du har i din a? Siter Some people see the glass as half empty, some peole see the glass as half full, I just wonder who the hell is drinking my beer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Nei det tør jeg ikke, vet hva som skjer. Jeg glemmer alt å gir full gass. Er veldig kjedelig om jeg kulle dra av eller noen skulle kjør i meg. Du skal kjøre skjønner jeg? Hvor me effekt er det du har i din a? Det skjønner jeg godt :) Glad folka i VW-Audi klubben faktisk er litt hensynsfulle når det gjelder banekjøringen, i motsetning til Gatebil. Hmm, Håper på 300 da..300-320 hk..Men kan jo hende det blir ørlitt under. Vi får bare lade på! ;) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads` Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Nesten alt er godkjent he he. Er vel ikke lett å få godkjent med presse doh Det sporer det kan jeg fortelle deg. Hva vil steg 3 på G60 si a? Hehe, så den er godkjent alt utenom kompressoren altså? Steg 3 på G60 er vel steg3 chip, trimkam, filter, ladehjul og bredere rem til g-lader. Er ikke helt sikker men det er noe i den dur :) 200hk vertfall om ikke mer.. Siter Audi RS2 x Opel Ascona C C20XE x Opel Ascona C 16SH x Suzuki 413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg