Gå til innhold

Getrag 265 kjøpes. Nesten hvilken som helst stand.

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

PGA. litt teit kjøring, har jeg ødelagt min 262cr kasse med racing-utveksling. (fikk store sprekker i alle 3 girkassehus.) Men drevene overlevde, planen er derfor å flytte innmaten fra den havarerte kassa over i nytt hus.

DERFOR vil jeg gjerne kjøpe Getrag 262cr i så dårlig stand som mulig, bare det ikke er skader på girhuset eller reversen. Getrag 262cr er den med 1ste ned til venstre, og satt i 535/635/M5/M6 84-86 tror jeg. Må ha løst clutchhus.

sms/ring eller post her, tlf 900 42 695

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PGA. litt teit kjøring, har jeg ødelagt min 262cr kasse med racing-utveksling. (fikk store sprekker i alle 3 girkassehus.) Men drevene overlevde, planen er derfor å flytte innmaten fra den havarerte kassa over i nytt hus.

DERFOR vil jeg gjerne kjøpe Getrag 262cr i så dårlig stand som mulig, bare det ikke er skader på girhuset eller reversen. Getrag 262cr er den med 1ste ned til venstre, og satt i 535/635/M5/M6 84-86 tror jeg. Må ha løst clutchhus.

sms/ring eller post her, tlf 900 42 695

Regner med at du vet at 262cr kassa er svakere enn 265? den satt som tilvalg på endel modeller, men har vist seg å være svakere ved trimming enn båda 260 (fast clutchhus) og 265 (løst clutchhus).. Eneste fordel er vel utvekslinga..

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at du vet at 262cr kassa er svakere enn 265? den satt som tilvalg på endel modeller, men har vist seg å være svakere ved trimming enn båda 260 (fast clutchhus) og 265 (løst clutchhus).. Eneste fordel er vel utvekslinga..

Joda, har kommet fram til det jeg og. Men jeg betalte 15.000NOK for den kassa, jeg akkurat kløyvde, fordi den har en helt annen utveksling enn standard 262cr. "Drevsettet" og alt annet er byttet ut med noe racing-greier....vet egentlig for lite om denne kassa.

Så derfor tror jeg det vil lønne seg å sette ting i stand igjen...hvis jeg kan få ett hus for en grei pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider