Jooey Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 noen som vet om org sideskjørt fra en golf 3 5dørs passer til en 3 dørs? kom til å tenke på d nå etter at jeg har kjøpt dem.. :o Siter New Beetle ....fyre me diesel, smører kjedet med smult, og rører tytter me`en om høsten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
solrud Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 SKal gå fint det! sleng dem på. hehe Siter 00 Audi TT 1.8T Quattro 93 Ford Mondeo GLX 16v ( Solgt ) 92 Golf 3 TDK ( Solgt ) 92 Lancia Dedra 2.0i Turbo HF ( Solgt! ) 92 Golf 3 GTI ( Prosjekt bil, solgt! ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goatcheez Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 bare for å ødelegge tråden litt. hehe :rolleyes: noen som har et set slike til salgs?? (sideskjørt altså??!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jooey Skrevet April 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 bare for å ødelegge tråden litt. hehe :rolleyes: noen som har et set slike til salgs?? (sideskjørt altså??!) får du kjøpt på møller, koster ca 15-1600 kr.. men jeg betalte 1000kr for de og en vr6 leppe ;) de passet forsten som fot i hose, kan legge ut bilder etterpå :D Siter New Beetle ....fyre me diesel, smører kjedet med smult, og rører tytter me`en om høsten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 får du kjøpt på møller, koster ca 15-1600 kr.. men jeg betalte 1000kr for de og en vr6 leppe ;) de passet forsten som fot i hose, kan legge ut bilder etterpå :D Hvordan er de montert orginalt? Tenkte om jeg kommer over noe på høggern... (trenger egentlig noen skjørt pga. sliten lakk under der) Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 har et par skjørt liggende, twist skjørt. men skjønner ikke hvordan i svarte skrukkræva jeg ska få de på.. hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Hvordan er de montert orginalt? Tenkte om jeg kommer over noe på høggern...(trenger egentlig noen skjørt pga. sliten lakk under der) Er de ikke poppnaglet fast da? Syntes det så slik ut da jeg så noen sideskjørt på en mk3 på høggern Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jooey Skrevet April 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 er en list som limes på kanalen, så tres skjørtene på den, så skrus underkanten av skjørtet i noen hull i en list under bilen, så klipser du en list på øverst på skjørtet.. så, m du skal ta di fra den bilen på huggeren, må du nok kjøpe den lista som skal limes på ny... Siter New Beetle ....fyre me diesel, smører kjedet med smult, og rører tytter me`en om høsten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg