sRt Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Noen som vet hvor jeg kan få tak i sånn der Haifinne-antenne? Jeg så de i Bil X-tra katalogen, men på bilxtra sa han at de klarer ikke få tak i de før om lenge, pga de enda ikke var kommet til sortemanget i Norge els. Noen nettbutikker som har? Mvh sRt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 kjøp en ny BMW .. er så lei av at ALLE skal herme etter noen.. Lexus kom med IS som hadde klare baklykter .. så skulle ALLE ha det BMW kom med "haifinne" for GPS systemet .. så skulle ALLE ha det.. er så LEI! BAHAHA! sombrero Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zero Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 kjøp en ny BMW ..er så lei av at ALLE skal herme etter noen.. Lexus kom med IS som hadde klare baklykter .. så skulle ALLE ha det BMW kom med "haifinne" for GPS systemet .. så skulle ALLE ha det.. er så LEI! BAHAHA! sombrero ikke riktig rett du Siter Audi A4 - 2.0 TDI B8 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 så du synes det er greit at når en produsent vil skille seg ut så kopiere alle etter? sombrero Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 så du synes det er greit at når en produsent vil skille seg ut så kopiere alle etter? sombrero Jeg vil nå si at det er kreativt å kombinere det med noe nytt. Ikke at jeg vet hva slags bil trådstarter har, men hvis han er den første med den bilen som setter på haifinne, så er han nyskapende istedenfor å være en sau som følger flokken ;) Dessuten synes jeg haifinneantenner er kult :) Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet April 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Hehe. Greit at dere har egne meninger om Haifinner, men tilbake til saken, noen som vet om en plass å få tak i ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimman Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Haifinne er bare så jævli, men jeg har sett at Torshov selger sånne.. doh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 kjøp en ny BMW ..er så lei av at ALLE skal herme etter noen.. Lexus kom med IS som hadde klare baklykter .. så skulle ALLE ha det BMW kom med "haifinne" for GPS systemet .. så skulle ALLE ha det.. er så LEI! BAHAHA! sombrero Saab har nå hvertfall hatt haifinner siden 2001... Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Galanten min fra 1989 har forøvrig en liten haifinne, ikke antenne med spylerdyse til bakruta.. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 kjøp en ny BMW ..er så lei av at ALLE skal herme etter noen.. Lexus kom med IS som hadde klare baklykter .. så skulle ALLE ha det BMW kom med "haifinne" for GPS systemet .. så skulle ALLE ha det.. er så LEI! BAHAHA! sombrero helt riktig! lexuslys har ingenting på en bmw å gjøre..puke Og haifinner har ingenting ute av vannet å gjøre! første gang jeg så en bmw med finne, trodde jeg det var en jævla pappagutt med litt for dårlig smak... Det finnes noe som heter skjulte antenner folkens! Bruk det! Antenner har ingenting på bil å gjøre. De står på radiosendere og mobilsentraler. Basta. Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg