Gå til innhold

GT4 - rally

Ranger emnet


Nismo

Anbefalte innlegg

Har spilt ca 30% av GT4 nå, og alt går stort sett greit, men med en gang jeg prøver meg på Special Conditions og løp på grus så suger jeg noe så helt forferdelig. Så før min stakkars PS2 får 16 nye venner på ca 9mm er det noen som kan anbefale en god bil å bruke til grus og evt snø og litt om oppsett her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har spilt ca 30% av GT4 nå, og alt går stort sett greit, men med en gang jeg prøver meg på Special Conditions og løp på grus så suger jeg noe så helt forferdelig. Så før min stakkars PS2 får 16 nye venner på ca 9mm er det noen som kan anbefale en god bil å bruke til grus og evt snø og litt om oppsett her?

 

 

bruker skyline r32 gt-r

men har desverre ingen oppsett.

har ikke prøvd meg på hard enda...

- Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 |

[X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) |

|TeamSideways|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har spilt ca 30% av GT4 nå, og alt går stort sett greit, men med en gang jeg prøver meg på Special Conditions og løp på grus så suger jeg noe så helt forferdelig. Så før min stakkars PS2 får 16 nye venner på ca 9mm er det noen som kan anbefale en god bil å bruke til grus og evt snø og litt om oppsett her?

 

Jeg har ikke kjørt veldig mye på snø og grus, men Audi RS4 funker godt syns jeg...Oppsett har vi ikke sett ;)

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

 

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte impreza rally car frem til jeg fikk rs200 rallycar som gevinst.. så kjørte jeg denne på grus.. til jeg fikk en annen syk suzuki med 4wd, svær vinge og over 1000 hk.. hehe

Hele tiden kjørt impreza på snø.. har gull på alle special condition race nå.. aldri justert understell på noen av bilene :)

 

Husk å alltid ligge så breit at han bak hverken kommer forbi på innsiden eller utsiden i svingene.. :D

BMW E46 Coupe

Toyota Corolla KE70 2-dørs

 

The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte impreza rally car frem til jeg fikk rs200 rallycar som gevinst.. så kjørte jeg denne på grus.. til jeg fikk en annen syk suzuki med 4wd, svær vinge og over 1000 hk.. hehe

Hele tiden kjørt impreza på snø.. har gull på alle special condition race nå.. aldri justert understell på noen av bilene :)

 

Husk å alltid ligge så breit at han bak hverken kommer forbi på innsiden eller utsiden i svingene.. :D

Det var vel denne du vant, en Suzuki Escudo Pikes Peak:

img00419uj.th.jpgimg00371do.th.jpg

 

Ble bygd for å klatre i den velkjente, for oss VAG interesserte jaffal, Pikes Peak Hill Climb Race. http://escudopikes.freeservers.com/

13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi  | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4
VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rally er DRITT ass... grus og snø!

Gikk greit et par ganger, men så gjør jeg ÈN feil og han kommer forbi og jeg har ikke sjans til å ta han igjen! :(

Ligger ofte for breit, så jeg snurrer, og selvom jeg prøver å hente den inn så snurrer jeg. Blæh... hater det.

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår