Gå til innhold

Børning er jo faktisk en lovlig aktivitet!

Ranger emnet

nnnneh

Anbefalte innlegg

haha.,seriøst artig tråd dette..innholdet er vel bare kverulant materiale men det at det nesten bare er volvo gutta som har skrevet her er utrolig stilig :D

Bare så det er sagt, så driver ikke jeg og burner... Har vel knapt prøvd det... :D

Men jeg vil heller ikke at folk skal bli urettmessig dømt, når ordlyden i lovverket tilsier at det kunne vært unngått. Og slik som jeg forstår det så skal det ikke være mulig å bli dømt dersom man "børner" på f.eks. en stor og tom parkeringsplass.

Man kan ihvertfall ikke bli dømt for brudd på den paragrafen som det er vist til tidligere i tråden.

snow junkie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 87
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

gjelder jo ikkje bare børning det der, gjelder jo skrensing, eller såkalt "sladding" (skal vi si det sammen?).. og det driver eg med! =) ikkje på fast basis, og oftest om vinteren, men likevel :D drømmer om at bilen min har diffsperr og at ingen har merket det :D 50/50 sjanse for det, vet at forrige eier likte å kjøre rolig, men på vinteren e det jo lett for å ta en test uansett

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skjønner tydeligvis ikke hvorfor man skal burne, å hvorfor gjør du det selv da ?

:)

Jeg burner ikke. Så enkelt er det. Noe mer meningsløst på offentlige steder kan jeg ikke tenke meg..

Nei jeg har ikke ryki diffen min, bare sier en mening. Dere har vel ikke kjørt bmw engang, så hvordan kan dere uttale dere om noe som helst? Er ikke merkehetsing dette, men rett og slett min mening om burning.

EOD

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg burner ikke. Så enkelt er det. Noe mer meningsløst på offentlige steder kan jeg ikke tenke meg..

Nei jeg har ikke ryki diffen min, bare sier en mening. Dere har vel ikke kjørt bmw engang, så hvordan kan dere uttale dere om noe som helst? Er ikke merkehetsing dette, men rett og slett min mening om burning.

EOD

He kjørt Bmw jau! Men bedre me volvo! Å driv verk på Bmw tåle ikkje hal parten av halparten so mykje som volvo driv verk!

Volvo 164 e bilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikkje kjørt bmw nei? For ej eige ikkje en Bmw med det som dei kaller 130 spreke hester...men d går no f... ikkje and å burne me ditta forbanna skrape...å den vege no mindre en 240en min...og 240en har en sur orginal b230a motor med 110 orginale hk + grenrør...+ diff.brems...gjett ka for en bil som går and å spinne mest med? og i tillegg...dissa 130hk må no vere rett før turtallsperra slår inn... Bmw ekje nåke å satse på:P

Bmwen kan ikkje sammenlignast...forbanna drit bil...( lite deili at ej faktisk har lov til å sei det siden eg eiger bmw i tillegg..men den skal vekk..vekk!!!)

1997 Volvo 960 T6R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde en 79 mod Volvo 244 for et par år siden, med b21a, og pappa kjøpte sin første BMW, en 520i 95 mod. Han var helt skuffet over bunndrage på denne Bmwen, for volvoen hadde myye mer!

Men den gikk ikke like bra over det hele da seff ;)

Burning er noe alle bør prøve! Og sørg først og fremst at policen ikke er i nærheten. OG forgjengere og andre gjenstander :D

- BMW 530da Touring M-Tech 2003

x Volvo V70 AWD T5 motor +++

x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er vel ikke bmw de bilene med mest bunndrag i.. en 2.1liter 8V forgasser med en vanvittig slaglende mot en 16/24V 2 litersmotor som er mer skapt for "sportslig" kjøring..

hehe.. greit nok bimmer'n brukte sikkert mindre suppe og dro bedre ut på turtall.. men 240'en er sterk i bånn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er vel ikke bmw de bilene med mest bunndrag i.. en 2.1liter 8V forgasser med en vanvittig slaglende mot en 16/24V 2 litersmotor som er mer skapt for "sportslig" kjøring..

hehe.. greit nok bimmer'n brukte sikkert mindre suppe og dro bedre ut på turtall.. men 240'en er sterk i bånn..

Var sterk på bonn jeg var ute etter :D Det er litt kult at en så gammel sliten motor kan dra fra en ny bmw på bunndrag da :D

Hater å ikke ha bunndrag, er ikke noe å hive seg inn på veien uten bunndrag.. Går bare ikke det... Går så treigt :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var sterk på bonn jeg var ute etter :D Det er litt kult at en så gammel sliten motor kan dra fra en ny bmw på bunndrag da :D

Hater å ikke ha bunndrag, er ikke noe å hive seg inn på veien uten bunndrag.. Går bare ikke det... Går så treigt :rolleyes:

jeg elsker bunndrag.. så glad i motoren min. den er såå fin å kjøre.. B230FK med litt ekstra trykk.. kjører jo i 7% oppoverbakke i 55-65 i 4.gir! og da skjer det noe når jeg gir gass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg elsker bunndrag.. så glad i motoren min. den er såå fin å kjøre.. B230FK med litt ekstra trykk.. kjører jo i 7% oppoverbakke i 55-65 i 4.gir! og da skjer det noe når jeg gir gass!

Må være en deilig følelse !!!

SJEF :D:D:D:D:D:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider