Gå til innhold

Børning er jo faktisk en lovlig aktivitet!

Ranger emnet


nnnneh

Anbefalte innlegg

  • Svar 87
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...
jeje.. jeg børna og spann piruetter i helga.. mens politiet sto å så på :D

 

var faktisk så frekk at jeg spurte om jeg fikk lov å børne litt sombrero

 

så.. konklusjonen min er jo at hvem purk du treffer på og hvor/hvordan du gjør det bestemmer..

 

må ikke du inn på teknisk også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må ikke du inn på teknisk også?

jeg må på teknisk jau, men ikke fordi jeg børna. snakka med sjefen på bt og fikk muntlig utsettelse på visningen fra 06.06 til neste uke.. var muntlig pga. at saken var ikke registrert på datan så han kunne ikke gjøre noe med det. så blir jeg stoppa så må jeg prate.. ;) er trolig komt en begjæring om avskilting på bilen min nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg må på teknisk jau, men ikke fordi jeg børna. snakka med sjefen på bt og fikk muntlig utsettelse på visningen fra 06.06 til neste uke.. var muntlig pga. at saken var ikke registrert på datan så han kunne ikke gjøre noe med det. så blir jeg stoppa så må jeg prate.. ;) er trolig komt en begjæring om avskilting på bilen min nå..

 

teknisk pga sperre aksling?

eller hva var det igjeN?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke lest gjennom tråden..men hvis det er lov å børne, hvorfor ryker da lappene som fluer for akkurat børning!?

 

en kompis som mista lappen for en liten måned siden for han tok en skikkelig børnaut ut fra statoil'n..

 

sier seg jo egentlig selv at det ikke er lov, selv om du føler du har roen å alt det der, så har du jo egentlig ikke kontrollen når du kommer sideslengs ut fra rundkjøringene!? og det heter jo at du skal kjøre praktiskt og ikke være til sjinanse for medtrafikanter, selv om det ikke er noen andre i trafikken der og da..

 

menmen..er synd at det ikke er 100% lovlig, for hva er vel mer gøyalt enn en skikkelig blårøykproduksjon!?:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...
jeje.. jeg børna og spann piruetter i helga.. mens politiet sto å så på :D

 

var faktisk så frekk at jeg spurte om jeg fikk lov å børne litt sombrero

 

så.. konklusjonen min er jo at hvem purk du treffer på og hvor/hvordan du gjør det bestemmer..

 

 

Sånt står det respekt av :wave :win

79`Volvo 244 Gl [solgt]

87`Volvo 245 Gle [solgt]

88`Saab 900 2.0 Turbo [solgt]

89`Vw Passat 35I [solgt]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår