Gå til innhold

Temperatur sensor

Ranger emnet

Housey

Anbefalte innlegg

temp sensoren i bilen min har tatt kvelden (føleren)

har dere ETKA gutta et delenummer til denne duppeditten ? og kansje en pris?

det er ingen instrument feil, heller ikke kabelbrudd (tvilsomt det siste jah)

siden den går opp til toppen av det hvite feltet helt i starten der, og der stopper den

har også noen tvister om hvor denne sensoren sitter. jeg antar at den sitter under på der vannet går inn på blokka

der er det 1 blå og 1 rød på toppen, og en svart under..

Bilen er forøvrig en 91 1.8 monosprut

Mvh

Dan

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

99% sikker på at det er den sorte.

Hva skal du med dele nr ?

Den koster rund 350 kr hos møller mener jeg å huske.

for å finne ut nøyaktig hvilken del det er =)

350,- var litt stivt synes jeg! nesten billigere og ta en fra en høgger en stand da

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du finner en på skrapen, vil eg gjerne at du kjøper den svarte saken alle følerane og slangane sitter fast i! Min lokale skraphandler har ingen motorer med sånn på, vil nødig handle en på VW-sjappa..

Eg betaler gjerne for den, med mindre den er veldig dyr over 100,- :) Du finner temperatursensoren din og koblingspunktet ditt i Golfer og Jettaer etter 1986 til 1992 og Passater fra 1988 til 1993. Corrado G60 har også denne.

Volkswagen - Da weißt man, was man hat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du finner en på skrapen, vil eg gjerne at du kjøper den svarte saken alle følerane og slangane sitter fast i! Min lokale skraphandler har ingen motorer med sånn på, vil nødig handle en på VW-sjappa..

Eg betaler gjerne for den, med mindre den er veldig dyr over 100,- :) Du finner temperatursensoren din og koblingspunktet ditt i Golfer og Jettaer etter 1986 til 1992 og Passater fra 1988 til 1993. Corrado G60 har også denne.

den koster ca 170 kr på møller..

grønn og hvit, hva er jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ser den passer til en rekke motorer (EZ RF RP GU RH RV PN PG ABN). Men at den var "så" billig hadde eg aldri trudd.Må nesten kjøpe nytt da :D

Men mistenker enelleranna føler eller termostat for å ikkje fungere skikkelig. Bilen blir aldri normalt varm; ligger oppunder den første streken ved normal kjøring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omtrent sånn ser det ut hos meg og. Men den går opp når den får stå på tomgang, vifta slår inn når nåla kommer opp til strek nr. 2.

Kjøremessig er det jo ingen problem, men det fører vel til økt slitasje rekner eg med, at det ikkje er i orden sånn som det skal vere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omtrent sånn ser det ut hos meg og. Men den går opp når den får stå på tomgang, vifta slår inn når nåla kommer opp til strek nr. 2.

Kjøremessig er det jo ingen problem, men det fører vel til økt slitasje rekner eg med, at det ikkje er i orden sånn som det skal vere.

da dette bildet der ble tatt, så hadde bilen min stått på tomgang siden rett etter kl var 19....

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider