IceCool Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Bilen har klikket og er så tungstartet at det bare er såvidt det er mulig å få startet den, når den endelig starter og jeg setter den i gir så kan jeg gi bånn gass i 10 sekunder for å komme opp til 30 km/t (Nei jeg har ikke glemt håndbrekket :P ) Har sett på pluggene og de var høvelig svarte, pusset av dem med stålbørste og da var det litt bedre en kort stund. Noen som vet hva det kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grnjah Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 "Bilen" = ? E28, E34 ? Høres ut som problem med tenningssystemet.. men kan jo være andre ting: - Eksosanlegg som er tilstoppa? - For feit bensinblanding pga. defekt O2/lambda-sensor? - Batteri? Noen som har hatt det gøy med å lime fast bakakselen/hjula? :P Siter 1989 BMW 520i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xsess Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 Verdt ett forsøk å sjekke om den ruller som den skal og, for hvis man har glemt brekket og rygga så vil det låse seg dersom du har tromler bak... hvis så er tilfelle, ta av hjula og bank jevnt rundt på innsiden og utsiden av trommelen til du kjenner det løsner:) Siter Speed kills, drive japanese and live forever Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IceCool Skrevet April 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 E28 Har fått pakningsett til motoren nå så jeg skal gi den en overhaling, topp pakningen er ikke helt god og jeg har en misstanke om at automatgir-kassen er på vei i graven, slurer og girer opp og ned som en idiot i bakker. Bruker sykt mye bensin så kan godt hende en lambda tingen er defekt. Mye rart med bilen, men det er bare et fremkomstmiddel, må fikses på billigst mulig måte hehe. Har det noe å si om jeg setter på en høyeffekt coil? Bør jo bli kraftigere gnist og bedre tenning, trenger jeg spesielle plugger isåfall? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bug Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 om du leiter etter ny gir kasse så har jeg en liggans... vet ikke om det er samme men.. 4 trins Siter - Bmw 525i 88 mod = Solgt - Bmw 520ia induvidual 97 mod = Eies Live to rock, drink and fuck. Mess with the best, die like the rest :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg