Gå til innhold

Da var golfen historie

Ranger emnet

Pacmania

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Bra det gikk bra med deg! Om han har kasko eller ikke har vel heller lite å si, han var på forkjørsvei og lastebilen hiver seg ut i en vei til hinder for andre på veien og bryter dermed vikeplikten. Mao, ikke pac's skyld. Dette skal da dekkes av trailerens forsikringsselskap..

Jaja.. sånn kan det gå... fint å i det hele tatt kunne poste mer på bilforumet.net etter å ha kræsja i trailer :) :) :)

-'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!]

-'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!]

-'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt]

Spiller selges

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vwgolf2

desverre men slikt skjer..uff uff...stakkars golfen..og selvfølgelig deg da! blir så forbanna..trailersjåfører tror noen ganger at de EIER veiene! :mad:

Kan jo hende at han ikke så Pacmania lr no dah...

242 V8

*Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vwgolf2

kan jo hende at jeg ikke "så" bilen jeg kjørte rett inn i når jeg hadde vikeplikt eller da.. (ikke det at jeg har gjort noe sånnt, siden jeg ikke har billappen enda) ..uansett så er ikke det noen unnskyldning at han "ikke så han" :rolleyes: da har han ikke sett godt nok! heyyou

Hallo....?! Jeg skrev det fordi du skrev at dem tror de eier veiene. Ikke noe annet.. Men det er helt klart hvem som har skylden her.

242 V8

*Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enhver skal jo ferdes aktsom og forsiktig og på en måte slik at han ikke er til unødig hindring for andre eller hva det heter, så her er det jo et klart eksempel av uaktsom, uforsiktig kjøring som helt klart var til unødig hindring, så da er det jo klart at trailermannen bør få skylda.

(Uansett om denne veien ikke hadde vært forkjørsvei, så er reglene slik at enhver som er på et privat område som f ex en bensinstasjon eller en kro, har vikeplikt for alt og alle av andre trafikanter når man kjører ut derfra.)

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by OleC

Ble litt forvirra når det gjalt dette med forsikringen her... Kjører du på forkjørs vei eller kommer fra høyre på en vei med høyre regel og kræsjer, så er det vel samme rakker'n med din forskikring. Alt går på den du kræsjer med? Eller?

Om du ikke er ytterst uaktsom så burde det gå helt bra ja.

-'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!]

-'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!]

-'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt]

Spiller selges

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått sovet meg igjennom natten.. Har bare litt smålig vondt enkelte steder. Men er relativt ok.

Så bildet av bilen i sandefjords blad i dag. Ufattlig mye skader på den.. Bryr meg ikke så veldig mye om det akkurat nå.. viktigste er at jeg er hel...

Drar til Lanzarote på ferie senere i dag så jeg får ikke lest så her på en stund(tror det er positivt ;) )

Men takk for all støtte.. det hjelper faktisk endel :=)

Mazda mx5 -91

Lenke til kommentar
Del på andre sider