ipo Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 sliter med å ikke kunne se tankinholdet på sierra, noen som vet hvor ledningene til tankmåleren går til? og hva for en sikkring jeg kan skifta på? takker for alle svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 sliter med å ikke kunne se tankinholdet på sierra, noen som vet hvor ledningene til tankmåleren går til? og hva for en sikkring jeg kan skifta på? takker for alle svar Ledningen(e) går til tankarmature oppå/oppi tanken vi bilens ledningsnett, sjekk sikringen til instrumentet, men den går på tempmåler også. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipo Skrevet April 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Ledningen(e) går til tankarmature oppå/oppi tanken vi bilens ledningsnett, sjekk sikringen til instrumentet, men den går på tempmåler også. men hva vei går dei i bilen? fks, gjennom under setene? og hvor er tilkoblinga? det jeg sliter med :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evilracing Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 som regel ligger dem under deksler på V side av bilen. kanal ved siden av fører stolen Siter (la oss sprenge en fotoboks for demostrering mot bøtesatsene) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg