chr1z Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Faen, idag var jeg på Volkswagen og skulle ha noen koblinger. Men de skjønte ikke en dritt av hva jeg prata om. Litt vanskelig å forklare for dem uten å ha bilen der. Men jeg prøvde meg med : "Jeg skulle hatt en kobling til en "plastikkdings" som sitter over radiatoren ved panseråpneren nesten. Den er slik at du kan skru den ifra hverandre og den gir ut strøm etc til hovedlykter/blinklys/tåkelys og sånn. Og jeg trengte en han kobling/stikk for å få strøm til tåkelyset da den manglet i "dingsen"" Svaret var at dette aldri kunne være noe orginalt og at dette hadde dem aldri hørt om. Det måtte være noe uorginale greier. Men jeg er da sikker på at en slik "dings" finnes det på alle golfer og ventoer og slik. notin Blir litt vanskelig å forklare når en ikke vet navnet, men burde vel skjønne den der? :D Her er et bilde fra BTI. Noen som vet navnet på denne? Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doser_86 Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Faen, idag var jeg på Volkswagen og skulle ha noen koblinger. Men de skjønte ikke en dritt av hva jeg prata om. Litt vanskelig å forklare for dem uten å ha bilen der. Men jeg prøvde meg med : "Jeg skulle hatt en kobling til en "plastikkdings" som sitter over radiatoren ved panseråpneren nesten. Den er slik at du kan skru den ifra hverandre og den gir ut strøm etc til hovedlykter/blinklys/tåkelys og sånn. Og jeg trengte en han kobling/stikk for å få strøm til tåkelyset da den manglet i "dingsen"" Svaret var at dette aldri kunne være noe orginalt og at dette hadde dem aldri hørt om. Det måtte være noe uorginale greier. Men jeg er da sikker på at en slik "dings" finnes det på alle golfer og ventoer og slik. notin Blir litt vanskelig å forklare når en ikke vet navnet, men burde vel skjønne den der? :D Her er et bilde fra BTI. Noen som vet navnet på denne? mener du den blå plast "dingsen"? Det er hvertfall en helt vanlig strømstjeler. Siter 2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil) 2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn) 2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt) 1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt) 1986 Audi 100 2.2l (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet April 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 mener du den blå plast "dingsen"? Det er hvertfall en helt vanlig strømstjeler. Nei, den sorte store :D til høyre for strømstjeleren :) Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doser_86 Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Nei, den sorte store :D til høyre for strømstjeleren :) Er ikke det bare å si at du skal a den som fordeler alle lysa da? De burde jo skjønne det! Siter 2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil) 2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn) 2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt) 1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt) 1986 Audi 100 2.2l (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet April 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Er ikke det bare å si at du skal a den som fordeler alle lysa da? De burde jo skjønne det! Nei, de skjønte ikke det :rolleyes: Og da spurte han til og med flere mekanikere.. hehe..stabilt ;) men tror likegreit jeg tar turen på skroten og stjeler en tapp der.. Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doser_86 Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Nei, de skjønte ikke det :rolleyes: Og da spurte han til og med flere mekanikere.. hehe..stabilt ;) men tror likegreit jeg tar turen på skroten og stjeler en tapp der.. Tror det er like greit, for den koster sikkert skjorta ny! Siter 2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil) 2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn) 2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt) 1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt) 1986 Audi 100 2.2l (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet April 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Tror det er like greit, for den koster sikkert skjorta ny! Men jeg synes at det er ganske utrolig at dem ikke hadde snøring på hva det er. For såvidt jeg vet så sitter det en slik på ALLE golfer :D Er jo bare en liiiiten stål kabelsko jeg skal ha ;) med flat tuuut på :) hehe Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg