Gå til innhold

"Protestsamling" 1.mai kristiansand

Ranger emnet

golfnos

Anbefalte innlegg

Noen som er med på dette?? Hvis noen kan organisere slik at mange stiller opp med biler. Parkerer pent og pyntelig og tar det helt med ro..Får pressen til å lage en "liten" spalte for at vi også skal bli hørt, og IKKE bli hengt ut som noen

ALKOHOLISERTE RÅNERE som vi ble i går på tv og i avisen i dag angry

Likte det dårlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 87
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er jeg VELDIG med på! da må fædrelandsvennen og tv sør varsles på forhånd også. så kan de se at det finnes to forskjellige rånekulturer her i byen

[x]86 sierra is *knust*

[x]94 Civic lsi *solgt*

[x]82 Mazda 929 *Rast* (vinterbil)

Nå 98 Integra R

Henger du så vidt med til 6000rpm kan du glemme å følge med resten av veien til 9000rpm! :hello:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er klar for å være med på det meste som kan gi oss en egen plass å holde til på! den stakkars lille "lillesiloen" begynner å bli trang nå

[x]86 sierra is *knust*

[x]94 Civic lsi *solgt*

Nå 98 Integra R

Henger du så vidt med til 6000rpm kan du glemme å følge med resten av veien til 9000rpm! :hello:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget bar forslag dette..

vi burde oxo sette opp noen enkle forhånds regeler på hovrdag et slikt treff skal foregå.

jg synes vi burde spare oss for driftingen, kult å se på,men jævla farlig når d ikke er noe sikkethetssone..

synes ikke alt vi skal utelukke noen, men folk må oppføre seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God idè med å varsle politiet da! Problemet med det er at de er såpass forbanna her nå at om vi varsler dem før vi kjører opp så kommer vi ikke opp. de kommer til å stenge med en gang de hører et pip om dette... må heller varsle de når vi er samlet der og si ifra at det er oss som ringer og at alt går rolig for seg...

Om noen forstår hva jeg mente nå kan bli spennende å se...

Men jeg kan gjerne ta på meg det med å varsle media og politi jeg, men jeg vil ikke være den som prøver å hive vekk de bilene som er fulle av møkkings fjortisser.. det blir bare bråk.. angry tror jeg er litt for hissig til en sånn jobb

[x]86 sierra is *knust*

[x]94 Civic lsi *solgt*

Nå 98 Integra R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe de har drukket fra seg da ja! men siden det er 1 mai så kan vi jo ta det litt tidligere på dagen også... er jo ikke så mange folkene der oppe på en helligdag heller

[x]86 sierra is *knust*

[x]94 Civic lsi *solgt*

Nå 98 Integra R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

limet skrev:
ikke sikkert d blie så mye drikking når onkel bå er til stede..

pluss, tror ikke d er så mange som drikker 1.mai

nei.. det er vel heller natt til 1 det festes, så det er mulig vi slipper 14tissene pga de ikke orker å ut.. en patrulje der ute når vi er kommet ut hadde vært genialt. da hadde forhåpentligvis de værste holdt seg borte eller roet seg..

det er jo trossalt for å prøve å bevare ryktet til virkelige interesserte vi vil dra igang dette :)

Stikker på kino en tur jeg.. får diskutere og planlegge litt dere :) hej då

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja får håpe det er mange som stiller og ikke er der bare for å drikke da!

Er det noen som har forslag til klokkeslett? siden det ikke skal være verkem drikking, spoling eller ulovlige aktiviteter i utgangspunktet så gjør det vel lite om vi tar det litt tidligere på dagen... vet om et par bilgale folk som gjerne drikker ett døgn i strekk for å få med seg dettre på fylla..

Så har vi det problemet jeg nevnte tidligere, at om vi sier ifra til purken at vi skal ha streetmeet der og der klokka da og da så kommer de til å stenge innkjøringa til parken med en gang... vi hissa de litt for mye opp nå med den siste sammenkomsten vi hadde :fingers:

[x]86 sierra is *knust*

[x]94 Civic lsi *solgt*

Nå 98 Integra R

Lenke til kommentar
Del på andre sider