golfnos Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Noen som er med på dette?? Hvis noen kan organisere slik at mange stiller opp med biler. Parkerer pent og pyntelig og tar det helt med ro..Får pressen til å lage en "liten" spalte for at vi også skal bli hørt, og IKKE bli hengt ut som noen ALKOHOLISERTE RÅNERE som vi ble i går på tv og i avisen i dag angry Likte det dårlig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Raven^ Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Det er jeg VELDIG med på! da må fædrelandsvennen og tv sør varsles på forhånd også. så kan de se at det finnes to forskjellige rånekulturer her i byen Siter [x]86 sierra is *knust* [x]94 Civic lsi *solgt* [x]82 Mazda 929 *Rast* (vinterbil) Nå 98 Integra R Henger du så vidt med til 6000rpm kan du glemme å følge med resten av veien til 9000rpm! :hello: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet April 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 JA!! vi seriøse kunne vel også bidratt til å få realisert en liten plass å være med å jobbe litt dugnad osv.. Det er jeg med på!! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Raven^ Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Jeg er klar for å være med på det meste som kan gi oss en egen plass å holde til på! den stakkars lille "lillesiloen" begynner å bli trang nå Siter [x]86 sierra is *knust* [x]94 Civic lsi *solgt* [x]82 Mazda 929 *Rast* (vinterbil) Nå 98 Integra R Henger du så vidt med til 6000rpm kan du glemme å følge med resten av veien til 9000rpm! :hello: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet April 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 ja.. man får vel presset ned 15-20 biler max om vi parkerer inni hverrandre.. Får se et par dager om fler hiver seg på tråden.. Snakkes. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
docsist Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Meget bar forslag dette.. vi burde oxo sette opp noen enkle forhånds regeler på hovrdag et slikt treff skal foregå. jg synes vi burde spare oss for driftingen, kult å se på,men jævla farlig når d ikke er noe sikkethetssone.. synes ikke alt vi skal utelukke noen, men folk må oppføre seg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet April 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Nettop.. Hvis bare folk kan vente med spriten til de kommer hjem, og la de slitte dekkene være i garasjen kan dette bli et bra "møte" Hvis noen er interesserte i å lede dette???????? Noen som har litt "leder" egenskaper?? :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
docsist Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 tja, hvem tør ta de på sin kappe.. man burde oxo kasnje varsle politiet så de kan stille med en patrulje, kasnje de går litt mer rolig for seg, men en purke-bil til stede? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Raven^ Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 God idè med å varsle politiet da! Problemet med det er at de er såpass forbanna her nå at om vi varsler dem før vi kjører opp så kommer vi ikke opp. de kommer til å stenge med en gang de hører et pip om dette... må heller varsle de når vi er samlet der og si ifra at det er oss som ringer og at alt går rolig for seg... Om noen forstår hva jeg mente nå kan bli spennende å se... Men jeg kan gjerne ta på meg det med å varsle media og politi jeg, men jeg vil ikke være den som prøver å hive vekk de bilene som er fulle av møkkings fjortisser.. det blir bare bråk.. angry tror jeg er litt for hissig til en sånn jobb Siter [x]86 sierra is *knust* [x]94 Civic lsi *solgt* [x]82 Mazda 929 *Rast* (vinterbil) Nå 98 Integra R Henger du så vidt med til 6000rpm kan du glemme å følge med resten av veien til 9000rpm! :hello: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
docsist Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 ikke sikkert d blie så mye drikking når onkel bå er til stede.. pluss, tror ikke d er så mange som drikker 1.mai Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Raven^ Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Får håpe de har drukket fra seg da ja! men siden det er 1 mai så kan vi jo ta det litt tidligere på dagen også... er jo ikke så mange folkene der oppe på en helligdag heller Siter [x]86 sierra is *knust* [x]94 Civic lsi *solgt* [x]82 Mazda 929 *Rast* (vinterbil) Nå 98 Integra R Henger du så vidt med til 6000rpm kan du glemme å følge med resten av veien til 9000rpm! :hello: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet April 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 limet skrev: ikke sikkert d blie så mye drikking når onkel bå er til stede..pluss, tror ikke d er så mange som drikker 1.mai nei.. det er vel heller natt til 1 det festes, så det er mulig vi slipper 14tissene pga de ikke orker å ut.. en patrulje der ute når vi er kommet ut hadde vært genialt. da hadde forhåpentligvis de værste holdt seg borte eller roet seg.. det er jo trossalt for å prøve å bevare ryktet til virkelige interesserte vi vil dra igang dette :) Stikker på kino en tur jeg.. får diskutere og planlegge litt dere :) hej då Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Predatorz Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Det er ihvertfall jeg med på :) Siter BMW MPOWER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Raven^ Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Ja får håpe det er mange som stiller og ikke er der bare for å drikke da! Er det noen som har forslag til klokkeslett? siden det ikke skal være verkem drikking, spoling eller ulovlige aktiviteter i utgangspunktet så gjør det vel lite om vi tar det litt tidligere på dagen... vet om et par bilgale folk som gjerne drikker ett døgn i strekk for å få med seg dettre på fylla.. Så har vi det problemet jeg nevnte tidligere, at om vi sier ifra til purken at vi skal ha streetmeet der og der klokka da og da så kommer de til å stenge innkjøringa til parken med en gang... vi hissa de litt for mye opp nå med den siste sammenkomsten vi hadde :fingers: Siter [x]86 sierra is *knust* [x]94 Civic lsi *solgt* [x]82 Mazda 929 *Rast* (vinterbil) Nå 98 Integra R Henger du så vidt med til 6000rpm kan du glemme å følge med resten av veien til 9000rpm! :hello: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbymann Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Bare ikke finn en plass som ser helt jævli ut ett natt-til-første, da får vel rånerne skylda :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg